Przegląd prasy 2007-10-30

Opublikowano: 30 października 2007. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Dialog „podkrada” klientów TP
Moda na internetowe cmentarze
Hulu, konkurent YouTube w fazie beta
Gliwicka wyszukiwarka zmarłych
Nowy magazyn o grafice 3D

Dialog „podkrada” klientów TP
Dzięki działaniom Urzędu Komunikacji Elektronicznej klienci Telekomunikacji Polskiej mogą korzystać z abonamentu telefonicznego alternatywnych operatorów (WLR). Interia.pl
http://nt.interia.pl/news?inf=1001869news?inf=1001869&source=rss

Moda na internetowe cmentarze
Nagrobek na tym samym cmentarzu co Maria Callas czy John Lennon – taki pochówek można wykupić już za kilka złotych plus VAT… na wirtualnym cmentarzu. Za dodatkową opłatą w internecie zapłonie wirtualny znicz, stanie bukiet wirtualnych kwiatów lub kamień pamięci. Można też zamówić „pocztę zza grobu”. Interia.pl
http://nt.interia.pl/news?inf=1001662news?inf=1001662&source=rss

Hulu, konkurent YouTube w fazie beta
„Prison Break”, „The Simpsons” oraz wiele innych popularnych seriali telewizyjnych dostępnych online za darmo – to oferta najnowszej internetowej platformy medialnej Hulu. Jej właścicielami są koncerny NBC Universal i News Corp. (DI) Dziennik Internautów
http://di.com.pl/news/17972,1.html

Gliwicka wyszukiwarka zmarłych
Gliwicki Urząd Miasta we współpracy z Miejskim Zarządem Usług Komunalnych stworzyły wyszukiwarkę… zmarłych. Projekt ma na celu pomoc w odnalezieniu miejsc pochówku bliskich osób. (di24) Dziennik Internautów
http://di.com.pl/news/17971,1.html

Nowy magazyn o grafice 3D
Niedługo na polskim rynku pojawi się nowe czasopismo skierowane do miłośników grafiki 3D, zarówno profesjonalistów jak i amatorów jej tworzenia. (di24) Dziennik Internautów
http://di.com.pl/news/17969,1.html

Sylwester KozakPrzegląd prasy 2007-10-30

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.