Największe spotkanie branży domenowej w Polsce odbędzie się 16 kwietnia podczas konferencji “Business Trends in the Domain Industry”, organizowanej przez NASK. W spotkaniu wezmą udział przedstawiciele głównych firm rejestrujących domeny w Polsce, inwestorzy domenowi z Polski i zagranicy oraz grupa prawników zajmujących się problematyką domen. Na konferencję przyjadą także goście z zagranicy reprezentujący rejestry zarówno narodowe (m.in. austriacki .AT, holenderski .NL, czeski .CZ, szwedzki .SE), jak i rejestry globalne (.MOBI, .TEL, .BERLIN), a także przedstawiciele Komisji Europejskiej i ICANN.
Konferencja została podzielona na trzy tematyczne sesje. Podczas pierwszej reprezentanci największych światowych firm zajmujących się tzw. „parkowaniem domen” – prezes NameDrive, Ed Russel oraz Kamila Sekiewicz z Sedo będą mówili o przyszłości biznesu związanego z wykorzystaniem ruchu internetowego i przedstawią prognozy rozwoju takiej działalności. Natomiast prognozy dotyczące polskiego rynku domen w 2010 r. przedstawi prezes firmy Michau Enterprises, będącej największym przedstawicielem rynku wtórnego w Polsce.
– W tej chwili najgorętszym tematem rynku domen są nowe domeny najwyższego poziomu – mówi Andrzej Bartosiewicz, organizator konferencji i kierownik Działu Domen w NASK. – Dlatego w czasie kolejnej sesji przedstawiciele dotBerlin, dotMobi, .TEL (Telnic), a także reprezentanci rodzimych firm: HOME.pl i AZ.pl opowiedzą o przyszłości rynku związanego z nowymi domenami, przyszłości webhostingu oraz o tym, jak zapewnić „drugą młodość” domen .COM w Polsce.
Ostatnia sesja poświęcona została rynkowi domen w Polsce i Europie Środkowej. Prezentacje NASK poświęcone będą również istotnym kwestiom prawnym związanym z sądem arbitrażowym dotyczącym domen oraz sprawom związanym z rozwojem Programu Partnerskiego, a w szczególności dużym zmianom jakie będą miały miejsce jeszcze w tym roku. – NASK przedstawi na konferencji nowe zasady współpracy z Partnerami. Wśród najważniejszych kwestii znajdzie się wprowadzenie jeszcze w tym roku rozliczeń pre-paid z Partnerami oraz pobierania opłat za nieudane rejestracje – zapowiada Andrzej Bartosiewicz.
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.