Największe spotkanie branży domenowej w Polsce odbędzie się 16 kwietnia podczas konferencji “Business Trends in the Domain Industry”, organizowanej przez NASK. W spotkaniu wezmą udział przedstawiciele głównych firm rejestrujących domeny w Polsce, inwestorzy domenowi z Polski i zagranicy oraz grupa prawników zajmujących się problematyką domen. Na konferencję przyjadą także goście z zagranicy reprezentujący rejestry zarówno narodowe (m.in. austriacki .AT, holenderski .NL, czeski .CZ, szwedzki .SE), jak i rejestry globalne (.MOBI, .TEL, .BERLIN), a także przedstawiciele Komisji Europejskiej i ICANN.
Konferencja została podzielona na trzy tematyczne sesje. Podczas pierwszej reprezentanci największych światowych firm zajmujących się tzw. „parkowaniem domen” – prezes NameDrive, Ed Russel oraz Kamila Sekiewicz z Sedo będą mówili o przyszłości biznesu związanego z wykorzystaniem ruchu internetowego i przedstawią prognozy rozwoju takiej działalności. Natomiast prognozy dotyczące polskiego rynku domen w 2010 r. przedstawi prezes firmy Michau Enterprises, będącej największym przedstawicielem rynku wtórnego w Polsce.
– W tej chwili najgorętszym tematem rynku domen są nowe domeny najwyższego poziomu – mówi Andrzej Bartosiewicz, organizator konferencji i kierownik Działu Domen w NASK. – Dlatego w czasie kolejnej sesji przedstawiciele dotBerlin, dotMobi, .TEL (Telnic), a także reprezentanci rodzimych firm: HOME.pl i AZ.pl opowiedzą o przyszłości rynku związanego z nowymi domenami, przyszłości webhostingu oraz o tym, jak zapewnić „drugą młodość” domen .COM w Polsce.
Ostatnia sesja poświęcona została rynkowi domen w Polsce i Europie Środkowej. Prezentacje NASK poświęcone będą również istotnym kwestiom prawnym związanym z sądem arbitrażowym dotyczącym domen oraz sprawom związanym z rozwojem Programu Partnerskiego, a w szczególności dużym zmianom jakie będą miały miejsce jeszcze w tym roku. – NASK przedstawi na konferencji nowe zasady współpracy z Partnerami. Wśród najważniejszych kwestii znajdzie się wprowadzenie jeszcze w tym roku rozliczeń pre-paid z Partnerami oraz pobierania opłat za nieudane rejestracje – zapowiada Andrzej Bartosiewicz.
Wpisy promowane
- Efektywne strategie zarządzania profilami w serwisach społecznościowychZarządzanie profilami w serwisach społecznościowych staje się kluczowym elementem strategii marketingowej wielu firm. Umiejętne prowadzenie mediów społecznościowych umożliwia lepsze dotarcie ...
- Co wyróżnia skuteczną agencję performance? 5 cech, których warto szukać.Zastanawiasz się, czy agencja, z którą rozmawiasz, naprawdę dowiezie wyniki? To normalne – w końcu nie chcesz przepalać budżetu na ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!