Punkty sprzedaży CYFRY+ w sieci cyfrowych ekranów

Opublikowano: 5 stycznia 2009. Kategoria: Bez kategorii. Tagi: , , ,

CANAL+ Cyfrowy, operator platformy cyfrowej CYFRA+, wyposażył 188 swoich punktów dystrybucyjnych w system digital signage. Centralnie i zdalnie zarządzaną sieć cyfrowych ekranów wdrożył NARROWCASTING, dywizja firmy KCSP na bazie rozwiązań, które dostarczył specjalizowany dystrybutor IT, Veracomp SA.

300 ekranów LCD w punktach sprzedaży CYFRY+ na terenie całej Polski zostanie  połączonych w jedną multimedialną sieć. Dzięki digital signage równocześnie na wszystkich, lub podzielonych na grupy (np. według regionów) nośnikach wyświetlane są dowolne, błyskawicznie edytowane przez internet multimedialne treści. Każdy z wyświetlaczy, podzielony jest na kilka stref i prezentuje materiały wideo, banner oraz najnowsze informacje na przewijającym się pasku tekstu.

Treść do cyfrowych ekranów jest dostarczana i zarządzana przez CANAL+ Cyfrowy. Obok materiałów przygotowanych specjalnie na potrzeby systemu digital signage (animacje Flash, HTML, zdjęcia JPG, tekst, czy streaming plików wideo), wyświetlane są także reklamy z ogólnopolskich kampanii oraz informacje o bieżących promocjach. W pierwszym etapie system wprowadzono do 188 najchętniej odwiedzanych i najbardziej reprezentatywnych punktów dystrybucyjnych, w drugiej kolejności CANAL+ Cyfrowy planuje zainstalowanie digital signage w kolejnych 122 lokalizacjach.

stoisko_cyfry_z_ds_news-1„Gdy klient przychodzi do punktu sprzedaży, mamy tylko kilkanaście sekund by przykuć jego uwagę. Digital signage pozwala w tych kilkunastu sekundach zawrzeć jak najwięcej dynamicznych, zawsze aktualnych i interesujących treści” – powiedział Krzysztof Miodek, Koordynator ds. Trade Marketingu CANAL+ Cyfrowy Sp. z o.o. „Opisywane wdrożenie digital signage, to nie koniec inwestycji w najnowsze technologie audiowizualne. Chcemy rozbudowywać system w kierunku jeszcze większej atrakcyjności przekazu i interaktywności CYFRY+, by nasz aktualny lub przyszły abonent spędził z nami jak najwięcej czasu, czuł się komfortowo i był jak najlepiej poinformowany”.

„Wdrożenie w salonach CYFRY+ jest pierwszym na taką skalę projektem digital signage w Polsce, przeprowadzonym wyłącznie przez inwestora. Jesteśmy przekonani, że projekt okaże się finansowym i wizerunkowym sukcesem CYFRY+” – dodaje Michał Rędziak, kierownik ds. systemów audiowizualnych w Veracomp.

NARROWCASTING w roli integratora kompleksowych rozwiązań dla technologii digital signage, na potrzeby projektu i przy wsparciu dystrybutora Veracomp, wdrożył w punktach sprzedaży CYFRY+ 188 odtwarzaczy digital signage firmy Cayin Technology SMP PRO3, działających w oparciu o system Linux, które odpowiadają za edytowanie i przechowywanie multimedialnych treści. Ponadto serwer Cayin CMS PERFORMANCE 8, który zarządza odtwarzaczami, grupuje je,  ładuje, kolejkuje treści oraz ustala harmonogram ich wyświetlania. Multimedia wyświetlane są na ekranach LCD 37 i 42-calowych.

„Jest to jedno z nielicznych wdrożeń w Europie dla firmy z sektora Mediów, tym bardziej  cieszymy się, że mogliśmy zaoferować swoje kompetencje i dopasować odpowiedni system spełniający potrzeby CANAL+. Posiadamy w swojej ofercie kilka profesjonalnych systemów digital signage, ale Cayin wydaje się dla tego wdrożenia niezastąpiony” – skomentował Bartłomiej Gawron, dyrektor generalny dywizji NARROWCASTING w firmie KCSP.

Digital signage to technologia do centralnego i zdalnego zarządzania siecią cyfrowych ekranów. Za ich pomocą można rozpowszechniać równocześnie treści promocyjne, rozrywkowe, czy informacyjne, by skuteczniej przykuć uwagę klientów.

Hanna LaskowskaPunkty sprzedaży CYFRY+ w sieci cyfrowych ekranów

Podziel się!

O autorze

hania