W najnowszym rankingu opublikowanym przez „Impact” – opiniotwórczy miesięcznik branży marketingowej – firma HYPERmedia zajęła pierwsze miejsce wśród agencji interaktywnych działających na polskim rynku.
Według Sławomira Stępniewskiego – prezesa agencji „Postrzeganie firmy jako lidera pod względem mierzalności efektów jest wynikiem inwestycji w badania. Zajęta pozycja utwierdza nas w przekonaniu, że dalsze inwestycje w systemy ulepszania jakości obsługi klienta są dobrą drogą rozwoju”
Tłumaczy to wdrażanie systemu CRM, realizowane obecnie w HYPERmedia. System tworzony jest pod kątem specyficznych potrzeb działań agencji i oczekiwań klientów. HYPERmedia tworzą model systemu CRM dla swojego sektora rynkowego, jako że gotowy model dla agencji interaktywnych jeszcze nie istnieje i nigdzie go dotychczas nie wdrożono.
Firma HYPERmedia w dalszym ciągu nastawiona jest na ewolucję w kierunku tworzenia systemu gwarantującego klientowi powtarzalność sukcesu.
Jednym z kolejnych posunięć w tym kierunku ma być rozpoczęcie procesu certyfikacji ISO od stycznia 2003 roku.
„Dedykujemy naszą pierwszą pozycję Klientom, dziękując za powierzone nam zaufanie oraz zespołowi HYPERmedia. Mamy nadzieję, że miejsce w rankingu potwierdza trafność wyboru naszej agencji do obsługi” powiedział podsumowując Stępniewski.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.