Od września br. oficjalnie obowiązuje dokument „Standard i zalecenia dla reklamy display IAB Polska”. Dokument został stworzony przez grupę roboczą „Brand advertising online” działającą w ramach Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Już pierwsze tygodnie obowiązywania tego dokumentu pokazują, że wprowadzenie standardów reklamy display spotkało się z dobrym przyjęciem wśród firm branży internetowej.
Po dwóch tygodniach od wprowadzenia standardów dotyczących reklamy graficznej IAB Polska ocenia, że firmy branży internetowej działające na naszym rynku przyjęły i wprowadziły dokument do swoich praktyk biznesowych. Związek monitoruje internetową przestrzeń reklamową i w przypadku pojawiania się kreacji niezgodnych z zaleceniami IAB (np. z domyślnie uruchomionym dźwiękiem) wyjaśnia każdorazowo czy zlecenie na taką kampanię wpłynęło do wydawcy przed ustalonym terminem wejścia w życie standardów.
„Śledzimy przebieg wprowadzania standardów i monitorujemy kampanie reklamowe pojawiające się w sieci. Choć zdarzają się jeszcze kreacje niezgodne z nowymi standardami, to występują już marginalnie i są to zlecenia z okresu poprzedzającego wprowadzenie dokumentu, co za każdym razem dokładnie sprawdzamy. Zauważamy, że rynek dobrze przyjął standardy IAB Polska, dzięki czemu mamy świadomość, że nasze wysiłki zmierzające do uregulowania rynku interaktywnego zmierzają w dobrym kierunku.” – powiedział Jarosław Sobolewski, dyrektor generalny IAB Polska.
Dokument „Standard i zalecenia dla reklamy display IAB Polska” można pobrać na www.iabpolska.pl.
Wpisy promowane
- Oferta agencji kreatywnych. 3 elementy, na które warto zwrócić uwagęMarketing internetowy daje nam niemal nieograniczone możliwości promowania własnych produktów i usług. Warto wykorzystać je rozsądnie, zaczynając od podstaw, czyli ...
- Odzież robocza powinna sygnalizować kompetencjeZadbana i atrakcyjna odzież robocza świadczy o profesjonalizmie – to powszechnie znany fakt. Branża rzemieślnicza nie jest tu wyjątkiem. Dlatego ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- Dochodowa, ale czasochłonna – jak wygląda praca twórcy kursów internetowych?Według danych Skill Scouter, rynek nauki online od 2000 do 2022 roku wzrósł ponad dziewięciokrotnie. Sprzedaż kursów internetowych staje się ...
- Mastercard przedstawia Shopping Muse – osobistego asystenta zakupów nowej generacjiMastercard wprowadza na rynek Shopping Muse – zaawansowane narzędzie oparte na generatywnej sztucznej inteligencji, które zrewolucjonizuje sposób, w jaki konsumenci ...
- Rekordowa liczba firm zarejestrowanych w branżach szkoleń, eventów oraz konferencjiW tym roku firmy związane z szeroko rozumianym konsultingiem oraz organizacją wydarzeń przeżywają okres dynamicznego wzrostu. Dun & Bradstreet Poland ...
- Black Weekend z BLIKIEM – liczba transakcji blisko 18 mlnKolejny raz wyprzedaże związane z Black Friday i Cyber Monday przyciągnęły liczne grono klientów. Atrakcyjne ceny skłoniły ich do zakupów, ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.