11 maja w domu aukcyjnym Rempex odbyła się konferencja, na której oficjalnie ogłoszono rozpoczęcie działalności przez AdPortal. AdPortal to platforma reklamy kontekstowej służąca do samodzielnego tworzenia i zarządzania kampaniami promocyjnymi w sieci. Zaprezentowany system to pierwsze takie rozwiązanie na polskim rynku reklamy, mające zrewolucjonizować jego funkcjonowanie. Twórcą AdPortalu jest Internetowy Dom Mediowy net.
AdPortal powstał w wyniku rosnącego zapotrzebowania na reklamę internetową. Coraz częściej zdarza się bowiem, że wiele firm przenosi całe swoje kampanie promocyjne do sieci, uważając to medium za niezwykle skuteczne, a przy tym stosunkowo tanie. Internet oferuje wiele form reklamy, jednak, jak podają liczne badania, najefektywniejszą, a przy tym mało agresywną i niedrażniąca użytkowników jest reklama tekstowa.
AdPortal oferuje platformę dla kupujących i sprzedających powierzchnię reklamową w postaci linków tekstowych, rozliczanych w modelu CPC (z angielskiego Cost per Click), czyli płacenia za kliknięcie. System wykorzystuje technologię serwowania reklam – AdEcho. Jest to niezwykle zaawansowane narzędzie, które wydawcom pozwala dokładnie opisać posiadaną powierzchnię reklamową i spowodować, że pojawią się na niej tylko te reklamy, które zainteresują jej użytkowników. Reklamodawcy mają możliwość tworzenia tanich i efektywnych kampanii promocyjnych (płatność tylko za kliknięcia), które emitują się na samodzielnie wybranych witrynach internetowych (dostępnych w systemie).
„AdEcho to technologia opracowana przez SuperMedia na podstawie założeń IDMnet. Zdecydowaliśmy się na napisanie rozwiązania od podstaw ze względu na konieczność dostosowania produktu do polskich realiów. W planach mamy dalsze kroki w celu rozwijania tego oprogramowania i dodawania nowych funkcjonalności” – powiedział Adam Dyba Dyrektor Generalny IDMnet.
AdPortal to rozwiązanie korzystne zarówno dla reklamodawców, jak i posiadaczy serwisów internetowych. Ci pierwsi, dzięki oferowanemu systemowi, mogą samodzielnie tworzyć reklamy tekstowe i nimi zarządzać. AdPortal daje reklamodawcom pełną kontrolę nad tym, w których serwisach pojawi się ich reklama i do jakich odbiorców trafi. Dzięki zaawansowanej technologii system umożliwia bowiem dokładne targetowanie użytkowników Internetu. Dodatkowo AdPortal pozwala na całkowitą kontrolę nad budżetem promocyjnym. Reklamodawca płaci tylko wtedy, gdy Internauta kliknie na jego link. System bieżących raportów umożliwia natomiast stały monitoring skuteczności danej kampanii reklamowej i poniesionych na nią kosztów.
„Dla witryn o dużej liczbie odwiedzin przygotowaliśmy ofertę AdEcho Premium, która tworzy dla witryny prywatny rynek aukcyjny sprzedaży powierzchni reklamowej w oparciu o model CPC” – powiedział Adam Dyba.
Systemy informatyczne, podobne do AdPortalu, z powodzeniem działają już od dawna na światowym rynku reklamy. Oferują je, między innymi, takie firmy jak: jak Quigo Technologies (www.quigo.com), IndustryBrains (www.industrybrains.com) czy Kanoodle (www.kanoodle.com). Twórcy AdPortalu są przekonani, że ich projekt będzie równie popularny i odniesie spektakularny sukces w Polsce. Internet jest bowiem obecnie najszybciej rozwijającym się medium reklamowym w naszym kraju.
„Dodatkowym atutem oferty AdEcho Premium jest możliwość zaakceptowania lub odrzucania każdej kreacji, która ma być emitowana na witrynie wydawcy. Daje to pełną kontrolę nad tematyką emitowanych reklam i eliminuje problemy z wyświetlaniem reklam konkurencji.” – powiedział Marcin Jastrzębski New Business Manager AdPortal.
Wpisy promowane
- Optymalne zarządzanie tekstyliami to lepsze planowanie i przejrzyste kosztyZarządzanie tekstyliami to m. in. także korzystanie z outsourcingu oferowanego przez profesjonalnego dostawcę usług tekstylnych. Użytkownik przede wszystkim pozbywa się ...
- Naklejki reklamowe z logo firmy: jak stworzyć spójny i rozpoznawalny wizerunek?Branding firmy to wartość niematerialna, która w dzisiejszych, mocno konkurencyjnych czasach nieoceniona. Każdy z nas zna marki, których nazwa od ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.