Multimedialna Sieć Sprzedaży AdTotal udostępniła nowy produkt reklamowy – możliwość emisji reklam w aplikacjach mobilnych Wirtualnej Polski. W pierwszej kolejności zaoferowano klientom najpopularniejsze aplikacje portalu: Info WP (Android, iOS); Program TV (Android, iOS); Tech WP ( Android) oraz Repertuar Kin (Android).
Rynek aplikacji mobilnych dynamicznie się rozwija, coraz większą popularnością cieszą się też smartfony, które przestały być produktem luksusowym czy wyłącznie narzędziem biznesowym. – Postanowiliśmy wykorzystać olbrzymi potencjał Wirtualnej Polski i fakt, że systematycznie rośnie liczba osób korzystających z Sieci przez urządzanie przenośne. – mówi Robert Wielgo, Z-ca Dyrektora Pionu ds. Rozwoju Oferty Reklamowej – WP udostępnia w tej chwili największą liczbę aplikacji natywnych spośród wydawców internetowych, odnotowujemy też najwięcej odsłon mobilnych wśród portali (Megapanel PBI/Gemius, wrzesień 2011) . Obszar mobile jest dla nas strategiczny, także w sferze reklamy, stąd nieustanne wzbogacanie naszej reklamowej oferty mobilnej oraz wprowadzenie możliwości emisji bannera
w najpopularniejszych aplikacjach WP.
Miesięczna emisja bannera 320x50px jest w stanie wygenerować zasięg nie mniejszy niż 51 000 UU i ponad 6 milionów akcji. Co istotne, banner reklamowy może przekierowywać zarówno do Android Marketu czy AppStore (w przypadku, gdy klient decyduje się na promocję własnej aplikacji), jak też na mobilny landing page kampanii, przygotowanie którego – w zależności od potrzeb i oczekiwań klienta – leży po stronie AdTotal. Sieć oferuje także opracowanie strategii kampanii reklamowej i przygotowanie kreacji.
AdTotal rozbudowuje swoją ofertę o witryny dedykowane urządzeniom przenośnym (m.in.: mini.wp.pl, m.orange.pl, wap.playmobile.pl, nokia.mobile, m.telepolis.pl, m.idg.pl, m.pdaclub.pl), tworzy także, na zlecenie klientów, strony mobilne dedykowane kampaniom. Adserwer WP pozwala na precyzyjne targetowanie reklamy, m.in. na modele telefonów, producentów telefonów, czy system operacyjny.
Jednym ze sposobów targetowania reklamy jest capping. W kampaniach desktopowych to standard, z którym doskonale radzi sobie cały rynek i to od kilku ładnych lat. – Inaczej ma się rzecz w przypadku podmiotów mobile, którym capping nastręcza sporych trudności – dodaje Marek Rolf, Kierownik Działu Sprzedaży dla Sieci Reklamowej AdTotal – Nie jest tak jednak, jeśli chodzi o AdTotal. Capping stosowany w realizowanych przez nas kampaniach mobilnych stanowi wyróżnik naszej oferty, którym możemy się pochwalić i który chwalą także nasi klienci.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.