Reklama w dobrym kontekście, czyli dlaczego warto dołączyć do sieci Adkontekst

Opublikowano: 25 września 2012. Kategoria: Wpisy Promowane.

Na jednym z portali zainteresował cię artykuł dotyczący najnowszych smartfonów.  Tuż pod nim zauważasz ciekawą ofertę: „smartfony w abonamencie już od 1 zł”. Klikasz. Tak właśnie działa reklama kontekstowa. Przyglądamy się liderowi rynku – sieci Adkontekst (art. spons.).

Ponad 90 proc. zasięgu w polskim internecie, ponad 2 tys. serwisów i blogów emitujących reklamy Adkontekst. Te liczby mówią same za siebie. Co przyciąga kolejnych wydawców do sieci?

Dla portali horyzontalnych i… blogerów

Olbrzymią zaletą Adkontekst jest elastyczność. Do sieci mogą dołączyć właściciele dużych serwisów, Wydawcy portali branżowych, właściciele forów internetowych, a nawet blogerzy. Co ważne mogą oni emitować reklamy Adkontekst obok reklam innych sieci kontekstowych czy reklam displayowych.

Każdy wydawca serwisu lub bloger, który zgłosi się do Adkontekst testuje reklamy bez zbędnych formalności, ani zobowiązań.  Nowy wydawca sieci może liczyć na wsparcie konsultantów, a jego zyski liczone są już od pierwszego dnia współpracy. Przy emisji reklamy kontekstowej zarabia on przy każdym kliknięciu internauty w reklamę na jego stronie.

Jeśli posiadasz serwis internetowy lub bloga przetestuj Adkontekst na swojej witrynie

Adkontekst rozszerza ofertę

Dotychczas Adkontekst oferował wydawcy boksy, które mógł on łatwo dopasować pod względem rozmiaru i kolorystyki do swojej witryny, a także Intertext – reklamę, która pojawia się, gdy internauta najeżdża kursorem na podlinkowane w artykule lub wpisie słowo.

Ostatnio Adkontekst rozszerzył swoją ofertę o nową formę reklamową – wysuwany boczny layer. To reklama w formie boksu, która emitowana jest na oddzielnej warstwie. Wysuwa się z lewej lub prawej strony, gdy internauta scrolluje serwis. Pierwsi wydawcy już korzystają z tego rozwiązania.

Aby dowiedzieć się więcej o sieci wejdź na bloga optymalizuj.adkontekst.pl

Przykłady emisji reklam

Adkontekst Intertext

Reklama w dobrym kontekście, czyli dlaczego warto dołączyć do sieci Adkontekst 1

Boks Adkontekst

Reklama w dobrym kontekście, czyli dlaczego warto dołączyć do sieci Adkontekst 2

Layer boczny Adkontekst

Reklama w dobrym kontekście, czyli dlaczego warto dołączyć do sieci Adkontekst 3

Artykuł sponsorowany

Sylwester KozakReklama w dobrym kontekście, czyli dlaczego warto dołączyć do sieci Adkontekst

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.