Na jednym z portali zainteresował cię artykuł dotyczący najnowszych smartfonów. Tuż pod nim zauważasz ciekawą ofertę: „smartfony w abonamencie już od 1 zł”. Klikasz. Tak właśnie działa reklama kontekstowa. Przyglądamy się liderowi rynku – sieci Adkontekst (art. spons.).
Ponad 90 proc. zasięgu w polskim internecie, ponad 2 tys. serwisów i blogów emitujących reklamy Adkontekst. Te liczby mówią same za siebie. Co przyciąga kolejnych wydawców do sieci?
Dla portali horyzontalnych i… blogerów
Olbrzymią zaletą Adkontekst jest elastyczność. Do sieci mogą dołączyć właściciele dużych serwisów, Wydawcy portali branżowych, właściciele forów internetowych, a nawet blogerzy. Co ważne mogą oni emitować reklamy Adkontekst obok reklam innych sieci kontekstowych czy reklam displayowych.
Każdy wydawca serwisu lub bloger, który zgłosi się do Adkontekst testuje reklamy bez zbędnych formalności, ani zobowiązań. Nowy wydawca sieci może liczyć na wsparcie konsultantów, a jego zyski liczone są już od pierwszego dnia współpracy. Przy emisji reklamy kontekstowej zarabia on przy każdym kliknięciu internauty w reklamę na jego stronie.
Jeśli posiadasz serwis internetowy lub bloga przetestuj Adkontekst na swojej witrynie
Adkontekst rozszerza ofertę
Dotychczas Adkontekst oferował wydawcy boksy, które mógł on łatwo dopasować pod względem rozmiaru i kolorystyki do swojej witryny, a także Intertext – reklamę, która pojawia się, gdy internauta najeżdża kursorem na podlinkowane w artykule lub wpisie słowo.
Ostatnio Adkontekst rozszerzył swoją ofertę o nową formę reklamową – wysuwany boczny layer. To reklama w formie boksu, która emitowana jest na oddzielnej warstwie. Wysuwa się z lewej lub prawej strony, gdy internauta scrolluje serwis. Pierwsi wydawcy już korzystają z tego rozwiązania.
Aby dowiedzieć się więcej o sieci wejdź na bloga optymalizuj.adkontekst.pl
Przykłady emisji reklam
Adkontekst Intertext
Boks Adkontekst
Layer boczny Adkontekst
Artykuł sponsorowany
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.