Remont zaczyna się w sieci

Jak wynika z danych internetowej porównywarki cen Okazje.info, Polacy bardzo chętnie zaczynają remont od przejrzenia w sieci ofert marketów budowlanych. Największą popularnością cieszą się propozycje NOMI. Ogląda je dwa razy więcej osób niż oferty zajmującego 2 miejsce JYSK. Na trzeciej lokacie znalazła się Castorama.

Gazetki marketów budowlanych cieszą się zainteresowaniem na poziomie 49,3 %. Przebijają pod tym względem zarówno branżę elektroniczną (31,4%), jak i spożywczą (6,9%). Już od kilku miesięcy możemy mówić o stałej pozycji NOMI, jako lidera. Jego ofertami zainteresowana jest co czwarta osoba, która przegląda na Okazje.info gazetki marketów. – mówi Justyna Staszewska, PR & Marketing Assistant Okazje.info.

Ogromne zainteresowanie ofertą marketów budowlanych w sieci potwierdza też analiza najczęściej zamawianych w Okazje.info gazetek. Aż 58 % prenumeraty w naszej usłudze Gazetki na maila stanowią gazetki marketów budowlanych. – przyznaje Justyna Staszewska.

O ile pozycje pierwszej trójki nie wydają się zagrożone, o tyle na dalszych lokatach pojawiają się przetasowania. W październiku na piąte miejsce, zajmowane dotąd przez sieć Praktiker, wskoczyła Ikea. Jest to wynik wprowadzenia nowego katalogu i szumu wokół kolejnej inwestycji szwedzkiej sieci. W najbliższych dniach Ikea otworzy w Łodzi największy spośród swoich marketów.

Wpisy promowane

Zobacz ofertę Wpisów promowanych.

Wydarzenia

09.05.2025 PM Showcase Day
15.05.2025 Javeloper 2025 (online)
20.05.2025 - 21.05.2025 E-Commerce Connect
21.05.2025 - 22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
04.06.2025 - 05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
30.06.2025 - 01.07.2025 Code Europe

Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!

Scroll to Top