Remont zaczyna się w sieci

Jak wynika z danych internetowej porównywarki cen Okazje.info, Polacy bardzo chętnie zaczynają remont od przejrzenia w sieci ofert marketów budowlanych. Największą popularnością cieszą się propozycje NOMI. Ogląda je dwa razy więcej osób niż oferty zajmującego 2 miejsce JYSK. Na trzeciej lokacie znalazła się Castorama.

Gazetki marketów budowlanych cieszą się zainteresowaniem na poziomie 49,3 %. Przebijają pod tym względem zarówno branżę elektroniczną (31,4%), jak i spożywczą (6,9%). Już od kilku miesięcy możemy mówić o stałej pozycji NOMI, jako lidera. Jego ofertami zainteresowana jest co czwarta osoba, która przegląda na Okazje.info gazetki marketów. – mówi Justyna Staszewska, PR & Marketing Assistant Okazje.info.

Ogromne zainteresowanie ofertą marketów budowlanych w sieci potwierdza też analiza najczęściej zamawianych w Okazje.info gazetek. Aż 58 % prenumeraty w naszej usłudze Gazetki na maila stanowią gazetki marketów budowlanych. – przyznaje Justyna Staszewska.

O ile pozycje pierwszej trójki nie wydają się zagrożone, o tyle na dalszych lokatach pojawiają się przetasowania. W październiku na piąte miejsce, zajmowane dotąd przez sieć Praktiker, wskoczyła Ikea. Jest to wynik wprowadzenia nowego katalogu i szumu wokół kolejnej inwestycji szwedzkiej sieci. W najbliższych dniach Ikea otworzy w Łodzi największy spośród swoich marketów.

Wpisy promowane

  • Dealer samochodów – jak wybrać najlepszego?
    Zakup samochodu to duża inwestycja, dlatego przed podpisaniem umowy warto poświęcić trochę czasu na znalezienie najlepszej oferty. Nie chodzi tutaj ...
  • Ezoteryka a karty Tarota
    Stawianie Tarota to praktyka, którą wykorzystuje bardzo wiele osób. Jest to jeden ze sposobów, który umożliwia sprawdzenie tego co nas ...

Wydarzenia

Weź nasz patronat!
31.12.2021

Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.

Przewiń do góry