Według opublikowanych ostatnio danych Megapanel PBI/Gemius (kategoria Biznes, Finanse, Prawo) w grudniu 2006 roku biznesowe strony Bankier.pl odwiedziło ponad 990 tys. użytkowników. Wygenerowali oni ponad 33 miliony odsłon.
W grudniu 2006 roku liczba użytkowników osiągnęła poziom 992 tysięcy, a liczba odsłon poziom 33,3 miliona (Megapanel PBI/Gemius, kategoria Biznes, Finanse, Prawo, XII 2006). Pod względem liczby użytkowników Spółka zakończyła 2006 rok jako niekwestionowany lider wśród niezależnych witryn poświęconych biznesowi, finansom i prawu. Dzięki dynamicznie rosnącej liczbie odsłon prowadzone przez spółki wchodzące w skład grupy Bankier.pl serwisy są już porównywalne z sekcjami biznesowymi największych portali horyzontalnych.
Cieszymy się z szybko rosnącej liczby naszych użytkowników. To efekt starannie przemyślanej strategii i implementacji planów marketingowych – mówi Maciej Klepacki, marketing manager Bankier.pl. Trzykrotna przewaga w liczbie odsłon nad kolejnym niezależnym portalem finansowym dowodzi, iż Internauci szczególnie doceniają jakość oferowanych przez nas treści i usług – dodaje Klepacki.
Na przestrzeni 2006 roku spółka Bankier.pl S.A. o ponad 2/3 zwiększyła zasięg swoich serwisów biznesowych. Liczba odsłon w tym okresie wzrosła blisko trzykrotnie. Było to możliwe między innymi dzięki środkom pozyskanym z publicznej emisji akcji. W drugiej połowie minionego roku Spółka poczyniła inwestycje infrastrukturalne umożliwiające dalszy dynamiczny rozwój portalu. W tym okresie do grona witryn skupionych w Grupie Bankier.pl dołączyły następujące serwisy i portale: PRNews.pl, PIT.pl, VAT.pl, Mojeauto.pl.
Grudniowe wyniki oglądalności to pierwszy efekt prowadzonych przez nas inwestycji. Dzięki przejęciom wzbogacamy zakres treści i usług prezentowanych naszym użytkownikom. Modernizacja infrastruktury pozawala na ich efektywną obsługę – mówi Tomasz Jażdżyński, prezes zarządu Bankier.pl W kolejnych miesiącach poprawimy wyraźnie wynik z grudnia, co stawia nas w roli niekwestionowanego lidera wśród niezależnych serwisów biznesowych – dodaje Jażdżyński.
Wpisy promowane
- Efektywne strategie zarządzania profilami w serwisach społecznościowychZarządzanie profilami w serwisach społecznościowych staje się kluczowym elementem strategii marketingowej wielu firm. Umiejętne prowadzenie mediów społecznościowych umożliwia lepsze dotarcie ...
- Co wyróżnia skuteczną agencję performance? 5 cech, których warto szukać.Zastanawiasz się, czy agencja, z którą rozmawiasz, naprawdę dowiezie wyniki? To normalne – w końcu nie chcesz przepalać budżetu na ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!