50 instytucji edukacyjnych z Polski i zagranicy zaprezentuje się podczas szóstych Wirtualnych Targów Edukacyjnych, organizowanych przez portal Edu.pracuj.pl. Targi będą otwarte na stronie targi24.pl od 6 do 8 września.
W czasie Wirtualnych Targów Edukacyjnych blisko 50 instytucji przedstawi m.in. ofertę studiów wyższych, podyplomowych, MBA i kwalifikacji zawodowych, e-learningu, kursów językowych i szkoleń.
Wystawcy zaprezentują się na stronie www.targi24.pl w piętnastu podzielonych tematycznie pokojach. – Od dłuższego czasu obserwujemy rosnące zainteresowanie możliwościami nauki za granicą – mówi Marcin Pietras z portalu Edu.pracuj.pl, odpowiedzialny za organizację przedsięwzięcia. – Postanowiliśmy więc w czasie tegorocznej edycji targów otworzyć dodatkowy pokój tematyczny, tzw. International corner. Zagoszczą w nim wystawcy zagraniczni, w tym m.in. szkoły wyższe z całego świata.
W każdym pokoju znajdą się prezentacje instytucji wraz z pełną ofertą edukacyjną oraz relacje osób, które skorzystały z ich usług. Uczestnicy targów będą mieli też możliwość bezpośredniej rozmowy z wystawcami – pytania będzie można zadawać podczas godzinnego chata lub na forach dyskusyjnych, czynnych przez cały czas trwania targów. Udział w targach nie wymaga specjalnego oprogramowania, wystarczy dostęp do przeglądarki internetowej.
Poprzednią edycję Wirtualnych Targów Edukacyjnych odwiedziło 60 tys. osób, a wszystkie strony targowe wyświetlono 260 tys. razy.
Organizatorem targów jest firma Communication Partners, właściciel portali edukacyjnych Edu.pracuj.pl i Edulandia.pl oraz serwisu rekrutacyjnego Pracuj.pl. Sponsorem głównym tegorocznej edycji będzie Wyższa Szkoła Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi, a sponsorami pokoi tematycznych: Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu, Wyższa Szkoła Nauk Humanistycznych i Dziennikarstwa oraz Elitarna Szkoła Służb Ochrony i Biznesu COBRA. Patronat medialny obejmą 'Brief’, 'Student NEWS’, netsprint.pl, Radio PIN, Radiostacja, Onet.pl i Program Rządowy Pierwsza Praca.
Wpisy promowane
- Prowadzisz e-biznes? Sprawdź, jak wybrać odpowiedniego partnera do działań marketingowychRozwój e-biznesu w dzisiejszych czasach nieodłącznie wiąże się z przemyślaną strategią marketingową – dynamiczny wzrost konkurencji w branży internetowej powoduje, ...
- Jak farmy fotowoltaiczne mogą wspierać biznesy internetowe?Rosnące zapotrzebowanie na energię w biznesach online wymusza poszukiwanie stabilnych i ekonomicznych rozwiązań. Farmy fotowoltaiczne to sposób na obniżenie kosztów ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.