Polskie Badania Internetu i firma badawcza Gemius podpisały umowę, dzięki której ustanowić mają standard pomiaru oglądalności materiałów audio i wideo w internecie.
Już niebawem domy mediowe, wydawcy i reklamodawcy otrzymają dostęp do wiedzy o oglądaniu wideo i słuchaniu audio w internecie. PBI i Gemius rozpoczęły konsultacje branżowe dotyczące kategorii tematycznych, którymi zostaną objęte materiały audio i wideo. Po uzgodnieniu kategoryzacji wszystkie zainteresowane podmioty zostaną poinformowane o warunkach włączenia swoich treści do badania.
Ustalenie kategoryzacji zgodnie z oczekiwaniami rynku ma dla nas kluczowe znaczenie. Warto wiedzieć, że od 15 lutego wchodzi w życie obowiązek raportowania emitowanych materiałów filmowych do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji. Chcemy także tę kwestię skonsultować z rynkiem – powiedział Andrzej Garapich, prezes Polskich Badań Internetu.
Prezentację pierwszych danych, zebranych w ramach miesięcznych wyników z badania Megapanel realizowanego wspólnie przez PBI i Gemius, zaplanowaliśmy na połowę roku. Do badania będzie mógł dołączyć każdy wydawca posiadający player wideo lub audio – dodała Joanna Parczyńska, country manager w Gemius Polska.
Szczegóły dotyczące badania zostaną podane do wiadomości po uzgodnieniu kategoryzacji.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.