Rusza kampania wizerunkowa WP

8 lipca startuje nowa odsłona kampanii wizerunkowej Wirtualnej Polski – #dzjejesiewpolsce. Realizowane do września działania reklamowe koncentrować się będą m.in. wokół zmagań polskich sportowców w Rio de Janeiro podczas Letnich Igrzysk Olimpijskich, Światowych Dni Młodzieży, wyborów prezydenckich w Stanach Zjednoczonych i innych, znaczących wydarzeń mających wpływ na naszą codzienność.

Zaczynamy od rywalizacji sportowej. Za kilka tygodni świat będzie żył olimpiadą w Brazylii, dlatego twarzą pierwszej odsłony kampanii jest znakomity polski biegacz, wicemistrz Europy w maratonie, Yared Shegumo, za którego trzymamy kciuki w Wirtualnej Polsce. Kolejne etapy kampanii nawiązywać będą, tradycyjnie, do aktualnych zdarzeń w kraju i na świecie – mówi Marta Czartoryska-Żak, VP Chief Marketing Officer w Grupie Wirtualna Polska. – Chcemy, aby Wirtualna Polska była postrzegana jako medium pluralistyczne i opiniotwórcze – podsumowuje.

Kampania_kreacje

Kreacja i koncepcja kreatywna kampanii:

  • Agencja Scholz & Friends Warszawa

Wykorzystane w kampanii kanały komunikacji:

  • telewizja: TVP1, TVP2, TVN, Polsat oraz ponad 50 stacji tematycznych
  • radio: m.in. Radio ZET, RMF FM, Radio ESKA
  • prasa: tygodniki, miesięczniki (m.in. Polityka, Focus, Men’s Health)
  • kina: Helios, Cinema City, Multikino
  • internet: m.in. Wirtualna Polska, YouTube, IPLA, Facebook

Zakup i planowanie mediów:

  • Dom Mediowy Zenith, zespół marketingu i PR Grupy Wirtualna Polska

Wpisy promowane

Wydarzenia

19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024

Najnowsze wpisy

Scroll to Top