Wirtualna Polska szuka partnerów biznesowych wśród osób, które mają idee, ale brak im wystarczających środków finansowych, wsparcia technologicznego oraz biznesowego, by je wdrożyć i realizować.
LabStar to program dla start-upów, ukierunkowany na budowanie innowacyjnych usług internetowych. Szukamy osób, które mają interesujące pomysły i zechcą je realizować
z WP. Dajemy nie tylko do 200 tys. zł w gotówce na finansowanie realizacji pomysłu oraz do 750 tys. złotych w świadczeniach reklamowych, ale, co równie istotne, gwarantujemy wsparcie technologiczne i backoffice’owe, m.in. w kwestiach prawnych oraz księgowych – mówi Marcin Pokojski, jeden z Koordynatorów Programu.
Kulminacyjnym punktem konkursu jest podpisanie umowy z laureatami i powołanie do życia spółek, w których pomysłodawcy będą mieli udziały większościowe, a co za tym idzie, w ich rękach pozostawimy rzeczywisty wpływ na całość realizacji pomysłu i działania spółki – dodaje Andrzej Kiesz, współodpowiedzialny za program.
Na etap I składają się: przyjmowania zgłoszeń oraz wybór półfinalistów.
Zgłoszenia, składane indywidualnie lub w zespołach (liczących od 1 do 3 osób), należy wysyłać za pomocą specjalnego formularza opublikowanego na stronie labstar.wp.pl do dnia 5 kwietnia 2011. Powinny się w nich znaleźć: krótki opis pomysłu na projekt oraz informacje na temat członków zespołu (o ile pomysł na projekt zgłaszany jest grupowo). Co ważne, uczestnik lub zespół może zgłosić dowolną liczbę projektów, przy czym dana osoba może być członkiem tylko jednego zespołu.
Kolejne kroki to prezentacja pomysłów przed Komisją Programową i wybór ok.
10 półfinalistów (ogłoszenie wyników nastąpi 29 kwietnia).
Etap II także jest dwufazowy. Pierwsza odsłona, dopracowywanie pomysłów, trwa
3 miesiące i odbywa się pod okiem mentorów – specjalistów branży Internet. To m.in. uszczegóławianie i weryfikacja założeń projektów, przygotowywanie prototypów, opracowywanie biznesplanów, itd. Drugą kończy prezentacja doprecyzowanych pomysłów na projekt przed Komisją Programową (jak w etapie I), a następnie wybór finalistów. Jednym
z kryteriów wyboru jest np. opinia współpracującego z pomysłodawcą/ zespołem mentora.
Prezentacja dopracowanych przez półfinalistów pomysłów przewidziana jest na drugą połowę lipca 2011 r. WP ogłosi ostateczne wyniki najpóźniej dwa tygodnie od daty organizacji finału.
W III etapie, który ma przypaść na sierpień, następuje powołanie do życia spółek i rozpoczęcie współpracy. Po podpisaniu stosownych umów handlowych rozpocznie się okres wspólnego wdrażania pomysłu w życie.
Wpisy promowane
- Odzież robocza powinna sygnalizować kompetencjeZadbana i atrakcyjna odzież robocza świadczy o profesjonalizmie – to powszechnie znany fakt. Branża rzemieślnicza nie jest tu wyjątkiem. Dlatego ...
- Integracje dla e-commerce – jakie przynoszą korzyści?W erze cyfrowej transformacji, e-commerce już od dłuższego czasu jest nie tylko alternatywą dla tradycyjnego handlu, ale często staje się ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- IdoSell – Sklepy internetowe odnotowały nawet 50 proc. wzrosty w BlackWeekBlack Week, Black Weekend i Cyber Monday – w tym okresie w sklepach internetowych sprzedaż wzrosła nawet o 50 proc. ...
- Black Friday 2023 – średnia wysokość przeceny sięgnęła 31%. Piątek ze sprzedażą większą o 24% niż w 2022!Salesforce przygotował podsumowanie Black Friday oparte na globalnych danych zakupowych zebranych od ponad 1,5 miliarda konsumentów. Jak wyglądał Black Friday ...
- DRAGO entertainment odnotowało ponad trzykrotny wzrost zysku EBITWyraźne wzrosty po pierwszych trzech kwartałach 2023 odnotowała notowana na GPW spółka DRAGO entertainment. W okresie styczeń – wrzesień wypracowano ...
- Black Week według Shoper: Rekordowe zakupy, wzrost popularności płatności online i strategie marketingowe sprzedawcówBlack Week to nie tylko czas intensywnych zakupów, ale również okres analizy trendów konsumenckich i zachowań klientów. W trakcie tego ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.