Ruszyła kampania lokalizatora Wirtualnej Polski – DoCelu.pl

Intensywna kampania reklamowa lokalizatora internetowego DoCelu.pl startuje od połowy września. Kierowana jest do osób w wieku 20-40 lat, mieszkańców dużych i średnich miast. Swym zasięgiem obejmie wszystkie dostępne kanały komunikacji: telewizję, kino, prasę, outdoor, radio oraz Internet
Motywem przewodnim kampanii jest hasło „Można prościej”. W tym kontekście przygotowana została również kreacja graficzna. Visual kampanii przedstawia dwa sposoby dotarcia do danego miejsca – pierwszy skomplikowany (zaznaczony na czerwono), drugi bardzo prosty i zaznaczony na niebiesko. Obie trasy układają się następnie w kształt będący symbolem miejsca, do którego zmierzamy: kwiat symbolizuje kwiaciarnię, klucz płaski – warsztat samochodowy, a widelec i łyżka – restaurację. Na podobnym scenariuszu – trudniejszej i łatwiejszej trasy – opierają się również spoty: radiowy i kinowo-telewizyjny.

„Kampania DoCelu.pl, którą właśnie uruchamiamy, to w rzeczywistości drugi flight działań promocyjnych dla naszego lokalizatora. Pierwszy etap komunikacji rozpoczęliśmy jeszczew lipcu, kiedy do testowania serwisu zaangażowaliśmy liderów opinii.” – mówi Joanna Pawlak, Dyrektor Pionu Marketingu i Sprzedaży w Wirtualnej Polsce. „Pierwszy raz w historii WP stworzyliśmy wtedy serwis dedykowany ocenie nowo wdrażanego produktu, a opinie na temat lokalizatora docelu.pl zebraliśmy nie tylko od użytkowników WP, ale w przeważającej ilości od osób spoza portalu, których ze względu na ponadprzeciętną aktywność w sieci określiliśmy mianem liderów opinii.” – dodaje Joanna Pawlak.

Obecny flight kampanii prowadzony będzie we wszystkich mediach: w telewizji (m.in. Superstacja, 4FunTV, TVBiznes), w kinie (sieć CinemaCity), w prasie (tygodniki opinii, dzienniki, magazyny), w radiu (m.in. Radio Zet, Trójka, RMF FM), na outdoorze (billboardy, fullbacki – reklama na autobusach oraz nośniki typu premium) i w Internecie (także serwisy poza WP).

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top