Popularny polski serwis video Patrz.pl właśnie uruchomił nową wersję. Główne nowości to integracja z Facebook oraz redesign serwisu.
Patrz.pl założony w 2005r. przez trzech absolwentów informatyki Politechniki Wrocławskiej był jednym z pierwszych serwisów służącym do współdzielenia i wymiany multimediów w Polsce. Od pewnego czasu, rozwój strony skierowany jest na usługi związane z treściami video. W chwili obecnej, stanowią one ponad połowę wszystkich materiałów dodawanych przez użytkowników.
Zmiany związane z nową wersją to przede wszystkim redesign strony głównej serwisu, na której podkreślono społecznościowe funkcjonalności Patrz.pl. To także nowa podstrona prezentująca treści multimedialne, zaopatrzona w odtwarzacz 16/9 oraz nowy system polecanych plików.
Nowa wersja Patrz.pl stanowi także pierwszy etap integracji usług Grupy Pino z Facebook’iem. Użytkownicy serwisu otrzymali możliwość błyskawicznego dodawania/promowania materiałów z Patrz.pl na najpopularniejszym serwisie społecznościowym świata. Patrz.pl udostępnił również dodatkowy odtwarzacz video, który podobnie do rozwiązania Youtube.com, uruchamia film wewnątrz aktualności Facebooka. Plany na najbliższą przyszłość zakładają również integrację kont Patrz.pl z usługą Facebook Connect.
”Integracja z Facebookiem jest naturalnym krokiem w rozwoju serwisu z pogranicza społeczności i rozrywki, którym niewątpliwie jest Patrz.pl. Nie chodzi nam jednak tylko i wyłącznie o udogodnienia związane z naszymi użytkownikami. Wspomniana integracja, otworzyła nam nowy kanał promocyjny w postaci reklam video oraz reklam onstream emitowanych na samym Facebooku. W ten sposób, staliśmy się jednym z pierwszych podmiotów sprzedających reklamę tego typu na największej platformie społecznościowej świata.” – wyjaśnia Michał Sadowski, dyrektor generalny Grupy Pino.
Patrz.pl jest jednym z kluczowych serwisów Grupy Pino.
Wpisy promowane
- Odzież robocza powinna sygnalizować kompetencjeZadbana i atrakcyjna odzież robocza świadczy o profesjonalizmie – to powszechnie znany fakt. Branża rzemieślnicza nie jest tu wyjątkiem. Dlatego ...
- Integracje dla e-commerce – jakie przynoszą korzyści?W erze cyfrowej transformacji, e-commerce już od dłuższego czasu jest nie tylko alternatywą dla tradycyjnego handlu, ale często staje się ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- IdoSell – Sklepy internetowe odnotowały nawet 50 proc. wzrosty w BlackWeekBlack Week, Black Weekend i Cyber Monday – w tym okresie w sklepach internetowych sprzedaż wzrosła nawet o 50 proc. ...
- Black Friday 2023 – średnia wysokość przeceny sięgnęła 31%. Piątek ze sprzedażą większą o 24% niż w 2022!Salesforce przygotował podsumowanie Black Friday oparte na globalnych danych zakupowych zebranych od ponad 1,5 miliarda konsumentów. Jak wyglądał Black Friday ...
- DRAGO entertainment odnotowało ponad trzykrotny wzrost zysku EBITWyraźne wzrosty po pierwszych trzech kwartałach 2023 odnotowała notowana na GPW spółka DRAGO entertainment. W okresie styczeń – wrzesień wypracowano ...
- Black Week według Shoper: Rekordowe zakupy, wzrost popularności płatności online i strategie marketingowe sprzedawcówBlack Week to nie tylko czas intensywnych zakupów, ale również okres analizy trendów konsumenckich i zachowań klientów. W trakcie tego ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.