Popularny polski serwis video Patrz.pl właśnie uruchomił nową wersję. Główne nowości to integracja z Facebook oraz redesign serwisu.
Patrz.pl założony w 2005r. przez trzech absolwentów informatyki Politechniki Wrocławskiej był jednym z pierwszych serwisów służącym do współdzielenia i wymiany multimediów w Polsce. Od pewnego czasu, rozwój strony skierowany jest na usługi związane z treściami video. W chwili obecnej, stanowią one ponad połowę wszystkich materiałów dodawanych przez użytkowników.
Zmiany związane z nową wersją to przede wszystkim redesign strony głównej serwisu, na której podkreślono społecznościowe funkcjonalności Patrz.pl. To także nowa podstrona prezentująca treści multimedialne, zaopatrzona w odtwarzacz 16/9 oraz nowy system polecanych plików.
Nowa wersja Patrz.pl stanowi także pierwszy etap integracji usług Grupy Pino z Facebook’iem. Użytkownicy serwisu otrzymali możliwość błyskawicznego dodawania/promowania materiałów z Patrz.pl na najpopularniejszym serwisie społecznościowym świata. Patrz.pl udostępnił również dodatkowy odtwarzacz video, który podobnie do rozwiązania Youtube.com, uruchamia film wewnątrz aktualności Facebooka. Plany na najbliższą przyszłość zakładają również integrację kont Patrz.pl z usługą Facebook Connect.
”Integracja z Facebookiem jest naturalnym krokiem w rozwoju serwisu z pogranicza społeczności i rozrywki, którym niewątpliwie jest Patrz.pl. Nie chodzi nam jednak tylko i wyłącznie o udogodnienia związane z naszymi użytkownikami. Wspomniana integracja, otworzyła nam nowy kanał promocyjny w postaci reklam video oraz reklam onstream emitowanych na samym Facebooku. W ten sposób, staliśmy się jednym z pierwszych podmiotów sprzedających reklamę tego typu na największej platformie społecznościowej świata.” – wyjaśnia Michał Sadowski, dyrektor generalny Grupy Pino.
Patrz.pl jest jednym z kluczowych serwisów Grupy Pino.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.