SALESmanago będzie wspierać Nexterio w działaniach marketingowych

Opublikowano: 9 stycznia 2015. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Nexterio.pl (dawniej Megastore.pl) zdecydował się na wdrożenie systemu SALESmanago dzięki któremu zapewni optymalizację procesów marketingowych i sprzedażowych.

salesmanagoSALESmanago pomoże zwiększyć konwersję z takich procesów, jak porzucony koszyk czy wysyłka dopasowanej oferty do profilu użytkownika.

Nexterio.pl (dawniej Megastore.pl) to sklep sprzedający produkty z kategorii dom i ogród. W swojej ofercie posiada prawie 30 tys. produktów wykończenia wnętrz i dekoracji oraz drobnego AGD.

SALESmanago Marketing Automation to polski system umożliwiający identyfikację osób pojawiających się na stronie WWW, monitoring ich działań oraz budowanie kompletnych profili zainteresowań klienta, które mogą być wzbogacane o dane transakcyjne. Na tej podstawie realizowane są procesy marketingowe przez własny moduł e-mail marketingu, serwowanie dynamicznej treści na stronie WWW, remarketing w sieciach reklamowych i retargeting e-mailowy do anonimowych użytkowników. Systemu SALESmanago używa już ponad tysiąc firm, wśród których znajdują się takie marki jak Komputronik, Agito.pl, Getin Bank, YvesRocher czy Matras.

Sylwester KozakSALESmanago będzie wspierać Nexterio w działaniach marketingowych

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.