SALESmanago przedstawiło nową propozycję dla swoich klientów – możliwość wysłania spersonalizowanego e-maila nawet w sytuacji gdy nie posiadamy adresu odwiedzającego naszą stronę.
Dzięki integracji systemu SALESmanago z systemem retargetingu e-mailowego Remintrex, możliwe zostaje bezpośrednie dotarcie z personalizowaną ofertą e-mail do anonimowych osób przebywających na stronie, do których jej właściciel nie posiada adresu e-mail.
System SALESmanago łączy to z danymi w systemie Remintrex, przez który wysyłany jest e-mail z automatycznie dopasowaną ofertą. Użytkownik SALESmanago może również pozyskać w podobny sposób numer telefonu.
To kolejna innowacja produktowa w ramach SALESmanago, która daje wyjątkowe możliwości generowania przychodu przez użytkowników naszego rozwiązania marketing automation – powiedział Grzegorz Błażewicz, założyciel i Prezes SALESmanago Marketing Automation.
Wpisy promowane
- Optymalne zarządzanie tekstyliami to lepsze planowanie i przejrzyste kosztyZarządzanie tekstyliami to m. in. także korzystanie z outsourcingu oferowanego przez profesjonalnego dostawcę usług tekstylnych. Użytkownik przede wszystkim pozbywa się ...
- Naklejki reklamowe z logo firmy: jak stworzyć spójny i rozpoznawalny wizerunek?Branding firmy to wartość niematerialna, która w dzisiejszych, mocno konkurencyjnych czasach nieoceniona. Każdy z nas zna marki, których nazwa od ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.