SALESmanago spersonalizuje anonimowego klienta

Opublikowano: 5 sierpnia 2014. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

SALESmanago przedstawiło nową propozycję dla swoich klientów – możliwość wysłania spersonalizowanego e-maila nawet w sytuacji gdy nie posiadamy adresu odwiedzającego naszą stronę.

Grzegorz Błażewicz

Grzegorz Błażewicz

Dzięki integracji systemu SALESmanago z systemem retargetingu e-mailowego Remintrex, możliwe zostaje bezpośrednie dotarcie z personalizowaną ofertą e-mail do anonimowych osób przebywających na stronie, do których jej właściciel nie posiada adresu e-mail.

System SALESmanago łączy to z danymi w systemie Remintrex, przez który wysyłany jest e-mail z automatycznie dopasowaną ofertą. Użytkownik SALESmanago może również pozyskać w podobny sposób numer telefonu.

To kolejna innowacja produktowa w ramach SALESmanago, która daje wyjątkowe możliwości generowania przychodu przez użytkowników naszego rozwiązania marketing automation – powiedział Grzegorz Błażewicz, założyciel i Prezes SALESmanago Marketing Automation.

Sylwester KozakSALESmanago spersonalizuje anonimowego klienta

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.