SARE osobnym podmiotem

Powstaniem firmy SARE sp. z o.o. zakończył się ostatni etap wyodrębniania marki ze struktur agencji interaktywnej OS3 multimedia. SARE to pierwsza na polskim rynku firma specjalizująca się wyłącznie w e-mail marketingu.

Doskonałe wyniki pierwszego roku działalności marki były podstawą do podjęcia decyzji o jej całkowitym usamodzielnieniu. Równie istotnym czynnikiem była chęć nawiązywania współpracy z innymi agencjami interaktywnymi, które nie mają w swojej ofercie rozwiązań z zakresu e-mail marketingu.

W związku ze zmianami organizacyjnymi stanowisko Dyrektora Zarządzającego SARE objął Krzysztof Dębowski, który był odpowiedzialny za marką od początku jej działalności. Strukturę firmy tworzyć będę dwa podstawowe działy: dział Obsługi Klienta oraz dział New Business.

– Uzyskana samodzielność zagwarantuje nam większą swobodę działania i ułatwi realizację założonych celów. Mam tu na myśli przede wszystkim jak najwyższy poziom obsługi klientów oraz doradztwo z zakresu działań e-mail marketingowych. – deklaruje Krzysztof Dębowski, nowy Dyrektor Zarządzający SARE. – Będziemy też stale rozwijać system, choć nadal naszym priorytetem jest jego maksymalnie prosta i intuicyjna obsługa.

Firma zapewnia, że weźmie na siebie ciężar związany z edukacją rynku. Już w zeszłym roku SARE przeprowadziło pierwsze ogólnopolskie badanie wykorzystania poczty elektronicznej wśród managerów, a jego wyniki udostępniono klientom, prasie i innym zainteresowanym. W tym roku zostanie ono powtórzone, a jego wyniki porównane z zeszłorocznymi. W planach SARE jest też szereg prelekcji i wystąpień dotyczących e-mail marketingu, a także publikacje w prasie branżowej.

SARE to narzędzie, które umożliwia użytkownikowi samodzielne przygotowanie mailingu w formacie html, zarządzanie bazą adresową i obserwację wyników poszczególnych kampanii. Dostęp do systemu realizowany jest w modelu ASP, dzięki czemu nie wymaga on instalacji na komputerze użytkownika (dostęp realizowany jest on-line). Narzędzie wykorzystywane jest m.in. do obsługi newsletterów, kampanii reklamowych i informacyjnych, konkursów, programów lojalnościowych, komunikacji wewnętrznej i relacji inwestorskich.

Z systemu SARE korzystają takie firmy jak: Media Markt, Platforma Obywatelska, Siemens, Premiumclub, Agros Nova, Jobs.pl, TelePizza, Bankier.pl, Grupa Hotelowa Orbis, Lukas Bank, Reporter, Interdeco Hachette Filipacchi, Easy Forex, Saturn, IQ Marketing i Netsprint.

http://www.sare.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top