Specjalizująca się w e-mail marketingu firma SARE rozpoczęła współpracę z MRM Worldwide i jednym z jej kluczowych klientów – Grupą Maspex Wadowice. MRM to kolejna agencja interaktywna, która włączyła do swojej oferty system SARE.
Na początek SARE będzie wspierało projekty realizowane przez MRM dla głównych marek Tymbark. Będą to przede wszystkim działania budujące lojalność, bazujące na gromadzeniu danych kontaktowych oraz komunikacji newsletterowej.
– Zdecydowaliśmy się na współpracę z SARE ze względu na funkcjonalne rozwiązanie, które otrzymaliśmy, a także duże doświadczenie tej firmy. Ponadto eksperci z SARE zapewniają nam profesjonalne doradztwo, pomoc w przygotowywaniu kampanii e-mailingowych oraz szkolenia – powiedziała Małgorzata Olszewska, Dyrektor Zarządzający MRM. – Wykorzystując różne narzędzia marketingu interaktywnego, oferujemy naszym Klientom kompleksowy zakres usług. Wśród nich istotną rolę odgrywa e-mail marketing, który stanowi bardzo efektywny sposób komunikacji z różnymi grupami odbiorców.
SARE współpracuje już z innymi czołowymi agencjami interaktywnymi, domami mediowymi i agencjami mobile marketingu. Są wśród nich: Arc Worldwide, Argonauts, ClickAd, Ideo, IDMnet, MEC Interaction, Mind Chili, Mobijoy! (One-2-One), OS3 multimedia i Point of View. System SARE wykorzystywany jest przez nie do obsługi komunikacji newsletterowej, wysyłki biuletynów wewnętrznych, prowadzenia relacji inwestorskich, programów lojalnościowych, gromadzenia danych w grach, konkursach i akcjach specjalnych, a także wysyłki e-mailingów reklamowych.
Współpraca pomiędzy SARE a firmami marketing services ma charakter strategiczny lub projektowy. Klienci obsługiwani przez wybrane agencje zyskali możliwość prowadzenia zaawansowanych działań komunikacyjnych w oparciu o pocztę elektroniczną, przy czym całość prac może być w dalszym ciągu koordynowana przez jedną firmę.
– Współpracujemy z SARE od niedawna, jednak posiadamy już na koncie kilka wspólnie zrealizowanych, udanych projektów. Dostajemy zapytania dotyczące projektowania, koordynowania i realizacji kampanii promocyjnych opartych na rozwiązaniach mobilnych w połączeniu z promocją wykorzystującą pocztę elektroniczną, co zadecydowało o skorzystaniu z oferty SARE – mówi Jarosław Przybyła, Managing Director mobijoy! – Zarówno zaprezentowany nam panel do zarządzania komunikacją e-mailingową, intuicyjność jego obsługi, jak i fachowa pomoc ze strony przedstawicieli tej firmy pozwoliła na szybkie wdrożenie tej usługi i sprawne jej wykorzystywanie na co dzień.
Wpisy promowane
- Odzież robocza powinna sygnalizować kompetencjeZadbana i atrakcyjna odzież robocza świadczy o profesjonalizmie – to powszechnie znany fakt. Branża rzemieślnicza nie jest tu wyjątkiem. Dlatego ...
- Integracje dla e-commerce – jakie przynoszą korzyści?W erze cyfrowej transformacji, e-commerce już od dłuższego czasu jest nie tylko alternatywą dla tradycyjnego handlu, ale często staje się ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- IdoSell – Sklepy internetowe odnotowały nawet 50 proc. wzrosty w BlackWeekBlack Week, Black Weekend i Cyber Monday – w tym okresie w sklepach internetowych sprzedaż wzrosła nawet o 50 proc. ...
- Black Friday 2023 – średnia wysokość przeceny sięgnęła 31%. Piątek ze sprzedażą większą o 24% niż w 2022!Salesforce przygotował podsumowanie Black Friday oparte na globalnych danych zakupowych zebranych od ponad 1,5 miliarda konsumentów. Jak wyglądał Black Friday ...
- DRAGO entertainment odnotowało ponad trzykrotny wzrost zysku EBITWyraźne wzrosty po pierwszych trzech kwartałach 2023 odnotowała notowana na GPW spółka DRAGO entertainment. W okresie styczeń – wrzesień wypracowano ...
- Black Week według Shoper: Rekordowe zakupy, wzrost popularności płatności online i strategie marketingowe sprzedawcówBlack Week to nie tylko czas intensywnych zakupów, ale również okres analizy trendów konsumenckich i zachowań klientów. W trakcie tego ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.