Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad wybrała platformę mapową Targeo jako narzędzie do prezentacji bieżącej sytuacji na drogach Polski w serwisie dla kierowców umieszczonym na jej stronach internetowych. Aplikacja dostępna na stronie www.gddkia.gov.pl pozwala kierowcom m.in na planowanie tras podróży z uwzględnieniem aktualnej sytuacji drogowej i pogodowej we wszystkich regionach Polski.
Rozwiązanie dostarczone przez Targeo.pl bazuje na mapach systemu nawigacji AutoMapa i zostało zintegrowane z bazą danych drogowych GDDKiA, dzięki czemu wszelkie informacje dotyczące problemów komunikacyjnych na polskich drogach mogą być przetwarzane na bieżąco, co w praktyce przekłada się na bardzo wysoką aktualność danych. Jako jedyne rozwiązanie na rynku pozwala na prezentację dokładnych lokalizacji i opisu utrudnień drogowych, a także innych sytuacji mających wpływ na płynność ruchu drogowego na terenie kraju. Nad aktualnością serwisu czuwa w całej Polsce blisko 500 osób, które przekazują lokalne informacje do centralnej bazy danych.
– Cieszymy się bardzo ze współpracy z tak prestiżowym partnerem, jakim jest Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad. Jesteśmy przekonani, że nasze doświadczenie w zakresie tworzenia i obsługi tego typu serwisów, w połączeniu z danymi drogowymi GDDKiA oraz najdokładniejszymi mapami na rynku dostarczanymi przez Targeo i AutoMapę, przyniesie wszystkim kierowcom wymierne korzyści i przyczyni się do poprawy bezpieczeństwa i komfortu podróży – mówi Rafał Mikołajczak, Prezes zarządu firmy Indigo – twórcy serwisu Targeo.pl
– Uruchomiony przy współpracy z Targeo.pl serwis dla kierowców jest pierwszym narzędziem, które pozwala na swobodny dostęp do bieżącej informacji o stanie dróg i uwzględnia przy tym utrudnienia drogowe przy planowaniu podróży. To duże ułatwienie dla kierowców i doskonale wpisuje się jeden z głównych celów GDDKiA, którym jest poprawa komfortu podróżowania, zapewnienie płynności ruchu na drogach oraz dostarczenie kierowcom aktualnej informacji o sytuacji na drodze, tak by bezpieczniej się przemieszczali – powiedział Waldemar Królikowski, Z-ca Dyrektora Generalnego Dróg Krajowych i Autostrad, pomysłodawca serwisu.
Twórcy Targeo.pl zapowiadają, że najbliższej przyszłości serwis drogowy GDDKiA zostanie również udostępniony w wersji mobilnej, dzięki czemu kierowcy, posiadający jedynie telefon komórkowy z zainstalowaną bezpłatną aplikacją mapową Targeo.mobi, będą mogli sprawdzić jakich utrudnień należy się spodziewać na trasie.
– Jednym z głównych priorytetów na jest teraz udostępnienie informacji o utrudnieniach kierowcom, którzy w trakcie podróży nie mają pod ręką komputera z dostępem do Internetu. Już wkrótce będą oni mogli skorzystać z informacji drogowych poprzez system nawigacji samochodowej lub telefon komórkowy – dodaje Rafał Mikołajczak.
Wpisy promowane
- Optymalne zarządzanie tekstyliami to lepsze planowanie i przejrzyste kosztyZarządzanie tekstyliami to m. in. także korzystanie z outsourcingu oferowanego przez profesjonalnego dostawcę usług tekstylnych. Użytkownik przede wszystkim pozbywa się ...
- Naklejki reklamowe z logo firmy: jak stworzyć spójny i rozpoznawalny wizerunek?Branding firmy to wartość niematerialna, która w dzisiejszych, mocno konkurencyjnych czasach nieoceniona. Każdy z nas zna marki, których nazwa od ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.