Wirtualne karty podarunkowe z usługi Wrapp staną się niebawem dostępne dla polskich użytkowników Facebooka.
Wrapp już wkrótce będzie dostępny dla polskich użytkowników portalu społecznościowego Facebook. Jest to mobilny serwis podarunkowy, pozwalający na przesyłanie wybranym adresatom kart podarunkowych czołowych marek. Przy projekcie internetowo-mobilnego serwisu Wrapp współpracuje Łukasz Wejchert, wieloletni prezes portalu Onet. Do zarządu Wrapp dołączyli także Niklas Zennström, twórca Skype’a oraz Reid Hoffman, twórca LinkedIn.
Polska jest kolejnym krajem, po Stanach Zjednoczonych, Szwecji, Wielkiej Brytanii i Norwegii, w którym ma być dostępna usługa Wrapp. Firma powstała w Szwecji w listopadzie 2011 roku. W ciągu ostatnich 5 miesięcy prawie 250 tys. aktywnych użytkowników serwisu Wrapp podarowało znajomym z serwisu Facebook ponad 1,7 mln darmowych kart upominkowych. Można je realizować w sklepach ponad 70 partnerów handlowych w Stanach Zjednoczonych i Europie.
Z perspektywy sprzedawców, usługa Wrapp pozwolić ma na dotarcie do wyselekcjonowanej grupy pożądanych klientów. Współpracę z serwisem Wrap na amerykańskim rynku rozpoczęły największe marki, takie jak H&M, Gap czy Sephora.
Usługa Wrapp dobrze wpisuje się w rozwijający się trend tzw. social giftingu. Jednocześnie pozwala ona na przełożenie popularności serwisów i trendów w mediach społecznościowych w realny efekt biznesowy czyli sprzedaż – powiedział Łukasz Wejchert.
W planach twórców serwisu Wrapp jest uruchomienie usługi w Japonii, Kanadzie i we Włoszech. Rozwojem firmy Wrapp zajmuje się Thomas Krotkiewski, założyciel międzynarodowej agencji marketingowej Spook.pl, były dyrektor Grey Worldwide (Grupa WPP). W dłuższej perspektywie czasu usługa ma wejść na rynek niemiecki, francuski, holenderski, fiński, australijski, turecki, brazylijski i tajwański.
Aplikacja mobilna Wrapp jest dostępna w sklepie App Store i Google Play, a dodatkowo można z niej skorzystać na stronie www.wrapp.com.
Wpisy promowane
- Nowoczesna strona internetowa – najważniejsze narzędzie rozwoju lokalnego biznesuW dzisiejszych czasach brak profesjonalnej strony internetowej jest jak nieistnienie w oczach współczesnych klientów. Dla lokalnych przedsiębiorców odpowiednio zaprojektowana witryna ...
- Długopisy plastikowe i metalowe z nadrukiem – czy warto wykorzystać je w kampanii promocyjnej firmy?Długopisy plastikowe i metalowe to jedne z popularniejszych gadżetów reklamowych – są niedrogie, praktyczne i mają ogromny potencjał marketingowy. Można ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
15.05.2025 Javeloper 2025 (online)
20.05.2025 - 21.05.2025 E-Commerce Connect
21.05.2025 - 22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
04.06.2025 - 05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
30.06.2025 - 01.07.2025 Code Europe
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!