Wirtualne karty podarunkowe z usługi Wrapp staną się niebawem dostępne dla polskich użytkowników Facebooka.
Wrapp już wkrótce będzie dostępny dla polskich użytkowników portalu społecznościowego Facebook. Jest to mobilny serwis podarunkowy, pozwalający na przesyłanie wybranym adresatom kart podarunkowych czołowych marek. Przy projekcie internetowo-mobilnego serwisu Wrapp współpracuje Łukasz Wejchert, wieloletni prezes portalu Onet. Do zarządu Wrapp dołączyli także Niklas Zennström, twórca Skype’a oraz Reid Hoffman, twórca LinkedIn.
Polska jest kolejnym krajem, po Stanach Zjednoczonych, Szwecji, Wielkiej Brytanii i Norwegii, w którym ma być dostępna usługa Wrapp. Firma powstała w Szwecji w listopadzie 2011 roku. W ciągu ostatnich 5 miesięcy prawie 250 tys. aktywnych użytkowników serwisu Wrapp podarowało znajomym z serwisu Facebook ponad 1,7 mln darmowych kart upominkowych. Można je realizować w sklepach ponad 70 partnerów handlowych w Stanach Zjednoczonych i Europie.
Z perspektywy sprzedawców, usługa Wrapp pozwolić ma na dotarcie do wyselekcjonowanej grupy pożądanych klientów. Współpracę z serwisem Wrap na amerykańskim rynku rozpoczęły największe marki, takie jak H&M, Gap czy Sephora.
Usługa Wrapp dobrze wpisuje się w rozwijający się trend tzw. social giftingu. Jednocześnie pozwala ona na przełożenie popularności serwisów i trendów w mediach społecznościowych w realny efekt biznesowy czyli sprzedaż – powiedział Łukasz Wejchert.
W planach twórców serwisu Wrapp jest uruchomienie usługi w Japonii, Kanadzie i we Włoszech. Rozwojem firmy Wrapp zajmuje się Thomas Krotkiewski, założyciel międzynarodowej agencji marketingowej Spook.pl, były dyrektor Grey Worldwide (Grupa WPP). W dłuższej perspektywie czasu usługa ma wejść na rynek niemiecki, francuski, holenderski, fiński, australijski, turecki, brazylijski i tajwański.
Aplikacja mobilna Wrapp jest dostępna w sklepie App Store i Google Play, a dodatkowo można z niej skorzystać na stronie www.wrapp.com.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.