Prowadzona przez firmę Sedo sprzedaż domeny Sex.com za 13 mln dolarów została nie tylko oficjalnie potwierdzona; transakcja znalazła się właśnie w Księdze Rekordów Guinnessa pod hasłem „najdroższa domena internetowa”.
Przypomnijmy, że Sex.com zmieniła właściciela w październiku ubiegłego roku. Poprzedni właściciel, firma Escom, zainkasował wtedy od nowego – Clover Holdings – 13 mln dolarów.
Wpis do Księgi Rekordów Guinnessa nie ma oczywiście żadnego znaczenia – jest tylko potwierdzeniem sytuacji, przysłowiową wisienką na torcie. Może jednak umocnić wizerunek Sex.com nie tylko jako najdroższej sprzedanej domeny, ale również – najbardziej wartościowej.
To także miła nagroda dla Sedo, która niedawno świętowała swoje 10 urodziny. Firma pośredniczyła w sprzedaży domen o wartości 400 mln dolarów, wśród których część osiągała siedmiocyfrowe wyniki (np. Vodka.com, Pizza.com czy Russia.com).
Sprzedaż Sex.com to owoc pracy zespołowej. Spędziliśmy prawie dwa lata nawiązując relacje, badając i szukając odpowiedniego nabywcy oraz zarządzając procesem transferu domeny – powiedziała Kathy Nielsen, dyrektor sprzedaży w Sedo.
Wpisy promowane
- Funkcjonalny dodatkowy moduł do myjki firmy Mewa zaopatrzonej w pędzel do czyszczenia częściMewa uzupełnia o kolejny moduł swoją kompleksową usługę w zakresie czyszczenia części maszyn i komponentów. Sprawdzone w działaniu i przyjazne ...
- Jak znaleźć odpowiedniego inwestora?Każda firma, niezależnie od wielkości, może w pewnym momencie potrzebować zastrzyku finansowego lub strategicznego wsparcia. Problem w tym, że znalezienie ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.