Siemens Sp. z o.o. i The Polished Group SA (TPG) podpisały list intencyjny, w którym obie firmy zadeklarowały chęć współpracy w zakresie oferowania i tworzenia systemów internetowych klasy B2B (Business to Business), B2C (Business to Customer) oraz B2E (Business to Employee) dla przedsiębiorstw z sektora energetycznego. W ramach współpracy Siemens i TPG zdefiniują potrzeby oraz przygotują wspólną ofertę skierowaną do tych przedsiębiorstw.
Podpisane porozumienie to efekt strategicznych działań Siemensa, który pragnie rozszerzyć ofertę dla swoich klientów z sektora energetycznego o rozwiązania internetowe. Przy pomocy takich rozwiązań klienci Siemensa będą mogli m.in. zredukować koszty transakcji, podnieść wydajność operacyjną poprzez integrację wewnętrznych systemów informatycznych, a także zwiększyć zasięg działania poprzez polepszenie dostępu do kanałów dystrybucji.
„Siemens, dzięki długoletnim kontaktom z przedsiębiorstwami branży energetycznej, posiada gruntowną wiedzę o ich potrzebach w zakresie wykorzystania nowych technologii internetowych. Wspólnie z TPG, firmą posiadającą gotowe rozwiązania, umiejętności oraz wieloletnie doświadczenie w tworzeniu i integracji rozwiązań internetowych, jesteśmy w stanie przygotować bardzo ciekawą ofertę odpowiadającą na potrzeby tego sektora rynku” – powiedział Robert Stelmaszczyk, Prokurent – Dyrektor Branży Power Transmission & Distribution/ Power Generation w Siemens Sp. z. o.o.
W skład wspólnej oferty Siemensa i TPG mają wejść m.in. – system Intranet Server, będący zestawem najnowszej generacji aplikacji internetowych usprawniających relacje pomiędzy firmą a jej pracownikami, rozwiązania TIBCO Software, jednego z największych na świecie producentów aplikacji aktywnego dostarczania danych i integracji aplikacji, a także usługi programistyczne, konsultacyjne, wdrożeniowe oraz usługi związane z projektowaniem i administracją witrynami WWW.
Chcesz dotrzeć do przedsiębiorców i ekspertów e-commerce?
Wykorzystaj nasze 25-letnie doświadczenie i zapoznaj się z naszą propozycją współpracy – artykułami eksperckimi, patronatami medialnymi oraz wpisami promowanymi wspierającymi SEO.
Wpisy promowane
- Instrukcja technologiczna spawania (WPS). Co powinna zawierać?Instrukcja technologiczna spawania WPS (z ang. Welding Procedure Specification) to dokument, który zawiera informacje niezbędne do prawidłowego wykonania prac spawalniczych. ...
- TOP 10 produktów do czyszczenia samochoduNiektórzy kierowcy sprzątają samochód w każdej wolnej chwili, inni wolą z tym zaczekać na specjalną okazję. Warto jednak mieć na ...
Wydarzenia
26.03.2025 - 27.03.2025
Azure Summit 2025 (online)
27.03.2025
Dlaczego Twój e-commerce nie radzi sobie w SEO? (online)
27.03.2025
XXVIII Konkurs KAROLE
05.04.2025
PM Showcase Day
09.05.2025
E-Commerce Connect
20.05.2025 - 21.05.2025
Code Europe
30.06.2025 - 01.07.2025
Najnowsze wpisy
- Panasonic Connect Europe: 91% specjalistów ds. sprzedaży korzysta z GenAIW ostatnim raporcie opublikowanym przez Panasonic Connect Europe, ujawniono, że 91% specjalistów ds. sprzedaży korzysta z generatywnej sztucznej inteligencji (GenAI) ...
- Brandly360 prezentuje e-book o dynamic pricing w e-commerceBrandly360, firma zajmująca się analizą rynku e-commerce, wprowadza na rynek e-book „Dynamic Pricing w e-commerce. Kompleksowy przewodnik”. Publikacja ta stanowi ...
- Comperia: Przychody 49,6 mln zł i rozwój e-commerce w 2024 rokuGrupa Comperia.pl SA opublikowała sprawozdanie finansowe za 2024 rok, które pokazuje znaczący wzrost przychodów oraz pozytywne wyniki w różnych segmentach ...
- Emil Walczak nowym dyrektorem BaseLinker w PolsceBaseLinker, dostawca systemu operacyjnego dla branży e-commerce, poinformował, że Emil Walczak objął stanowisko dyrektora generalnego na Polskę. Jako manager z ...