Siemens Sp. z o.o. i The Polished Group SA (TPG) podpisały list intencyjny, w którym obie firmy zadeklarowały chęć współpracy w zakresie oferowania i tworzenia systemów internetowych klasy B2B (Business to Business), B2C (Business to Customer) oraz B2E (Business to Employee) dla przedsiębiorstw z sektora energetycznego. W ramach współpracy Siemens i TPG zdefiniują potrzeby oraz przygotują wspólną ofertę skierowaną do tych przedsiębiorstw.
Podpisane porozumienie to efekt strategicznych działań Siemensa, który pragnie rozszerzyć ofertę dla swoich klientów z sektora energetycznego o rozwiązania internetowe. Przy pomocy takich rozwiązań klienci Siemensa będą mogli m.in. zredukować koszty transakcji, podnieść wydajność operacyjną poprzez integrację wewnętrznych systemów informatycznych, a także zwiększyć zasięg działania poprzez polepszenie dostępu do kanałów dystrybucji.
„Siemens, dzięki długoletnim kontaktom z przedsiębiorstwami branży energetycznej, posiada gruntowną wiedzę o ich potrzebach w zakresie wykorzystania nowych technologii internetowych. Wspólnie z TPG, firmą posiadającą gotowe rozwiązania, umiejętności oraz wieloletnie doświadczenie w tworzeniu i integracji rozwiązań internetowych, jesteśmy w stanie przygotować bardzo ciekawą ofertę odpowiadającą na potrzeby tego sektora rynku” – powiedział Robert Stelmaszczyk, Prokurent – Dyrektor Branży Power Transmission & Distribution/ Power Generation w Siemens Sp. z. o.o.
W skład wspólnej oferty Siemensa i TPG mają wejść m.in. – system Intranet Server, będący zestawem najnowszej generacji aplikacji internetowych usprawniających relacje pomiędzy firmą a jej pracownikami, rozwiązania TIBCO Software, jednego z największych na świecie producentów aplikacji aktywnego dostarczania danych i integracji aplikacji, a także usługi programistyczne, konsultacyjne, wdrożeniowe oraz usługi związane z projektowaniem i administracją witrynami WWW.
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.