Ponad 15 tys. osób wzięło udział w ogólnopolskim teście językowym on-line, przygotowanym przez EMPiK Szkoły Języków Obcych. Bardzo dobrymi wynikami może się także poszczyć kampania internetowa promującą tę akcję.
'To był pierwszy tego typu test językowy w polskim Internecie i jego popularność przeszła nasze najśmielsze oczekiwania’ – mówi Wojciech Kwiatkowski, specjalista ds. marketingu internetowego w EMPiK-u – 'Już po kilku dniach kampanii reklamującej naszą akcję przetestowało się kilka tysięcy osób. Jak można było przypuszczać, największą popularnością cieszył się język angielski. ’
'Obecnie, w robionych na bieżąco badaniach 'skąd dowiedziałeś się o naszej szkole?’, na drugie miejsce z piątego w zeszłym roku wysunęła się odpowiedź 'z Internetu’ – mówi Dorota Żuchowicz, Dyrektor Zarządzający Siecią Szkół
Językowych EMPiK.
Planowaniem i zakupem mediów zajęła się firma Trade Doubler, za przygotowanie kreacji odpowiedzialna była agencja interaktywna AMP Media. Średni CTR banerów wyniósł prawie 2%, a mailing osiągnął CTR rzędu 14,1%.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.