Skuteczne testy EMPiK-u

Ponad 15 tys. osób wzięło udział w ogólnopolskim teście językowym on-line, przygotowanym przez EMPiK Szkoły Języków Obcych. Bardzo dobrymi wynikami może się także poszczyć kampania internetowa promującą tę akcję.

'To był pierwszy tego typu test językowy w polskim Internecie i jego popularność przeszła nasze najśmielsze oczekiwania’ – mówi Wojciech Kwiatkowski, specjalista ds. marketingu internetowego w EMPiK-u – 'Już po kilku dniach kampanii reklamującej naszą akcję przetestowało się kilka tysięcy osób. Jak można było przypuszczać, największą popularnością cieszył się język angielski. ’

'Obecnie, w robionych na bieżąco badaniach 'skąd dowiedziałeś się o naszej szkole?’, na drugie miejsce z piątego w zeszłym roku wysunęła się odpowiedź 'z Internetu’ – mówi Dorota Żuchowicz, Dyrektor Zarządzający Siecią Szkół

Językowych EMPiK.

Planowaniem i zakupem mediów zajęła się firma Trade Doubler, za przygotowanie kreacji odpowiedzialna była agencja interaktywna AMP Media. Średni CTR banerów wyniósł prawie 2%, a mailing osiągnął CTR rzędu 14,1%.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top