Śledzenie listów on-line

Opublikowano: 12 grudnia 2007. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

InPost uruchomił system śledzenia przesyłek. Jest to usługa pozwalająca kontrolować on-line – za pośrednictwem strony www.inpost.pl – proces doręczania listów. Usługa dostępna jest dla klientów biznesowych i indywidualnych.
System IT, wykorzystywany do nadzorowania procesów logistycznych i operacyjnych, został częściowo sfinansowany ze środków pozyskanych z publicznej emisji akcji spółki Integer.pl, do której należy InPost (1,5 mln zł). Pozostałe koszty związane z uruchomieniem modułu informującego o statusie przesyłanej korespondencji, spółka pokryła ze środków własnych. Uruchomieniu nowej usługi śledzenia listów towarzyszy szeroko zakrojona kampania reklamowa na portalu Interia. Charakterystyczne dla InPost żółte billboardy i toplayer’y przedstawiające firmowy gadżet – strusia tropiącego korespondencję – będą od 12 grudnia 2007 roku informowały o nowatorskiej usłudze oferowanej przez InPost.

„Niespotykana dotąd na polskim rynku pocztowym usługa – wprowadzona wyłącznie przez InPost – zrewolucjonizuje sektor przesyłek listowych. Jeszcze żadna z firm pocztowych nie wykorzystała rozwiązania technicznego umożliwiającego nadawcom i adresatom sprawdzania na jakim etapie doręczania jest ich korespondencja. Dzięki temu w InPost w cenie listu rejestrowanego otrzymuje się usługę dodaną oferowaną dotychczas wyłącznie w  przypadku przesyłek kurierskich” –  mówi Rafał Brzoska, Prezes Zarządu Spółki.

InPost – zgodnie z zapowiedziami złożonymi przez Integer.pl podczas oferty publicznej – intensyfikuje działania mające na celu rozwój firmy i tym samym wzrost jej atrakcyjności dla akcjonariuszy i inwestorów.W ciągu trzech kwartałów 2007 roku firma podwoiła liczbę obsługiwanych miast, która wzrosła z 73 do 153.

„Systematyczne inwestycje w infrastrukturę dystrybucyjną i sprzętową w całej Polsce sprawiają, że InPost jest najlepszym partnerem dla swoich klientów, zarówno korporacyjnych, jak i indywidualnych, oferując im kompleksowe i profesjonalne usługi kolportażowe, pocztowe oraz finansowo-ubezpieczeniowe. Ponadto, Klienci InPost otrzymują w konkurencyjnych cenach specjalistyczne rozwiązania pomocne w realizacji celów biznesowych” – dodaje Rafał Brzoska.

Hanna LaskowskaŚledzenie listów on-line

Podziel się!

O autorze

hania