Budowanie społeczności wokół rynku NewConnect to inicjatywa Giełdy Papierów Wartościowych realizowana we współpracy z portalem dla profesjonalistów Biznes.net oraz firmą New Europe Events.
Z myślą o wszystkich osobach zainteresowanych i zaangażowanych na tym rynku, Giełda uruchomiła pod adresem http://www.newconnect.allthepeople.pl portal społecznościowy „NewConnect all the People”, a także comiesięczne, wieczorne spotkania „NewConnect Club” (http://ncclub.pl).
Celem budowania społeczności NewConnect – zarówno w internecie, jak i podczas comiesięcznych spotkań przy lampce wina – jest stworzenie platformy wymiany kontaktów i wiedzy dla osób związanych z rynkiem tj. przedsiębiorcami, inwestorami, autoryzowanymi doradcami, maklerami, analitykami i przedstawicielami mediów.
Uczestnikami internetowej społeczności zostało już prawie 2000 osób, które jak można przypuszczać stanowią najbardziej wpływową grupę osób związaną z NewConnect. Z kolei w wieczornych spotkaniach „NewConnect Club” uczestniczy regularnie ponad 100 osób.
Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych podejmuje szereg działań mających na celu usprawnienie komunikacji między emitentami, a inwestorami na rynku NewConnect.
Wpisy promowane
- Funkcjonalny dodatkowy moduł do myjki firmy Mewa zaopatrzonej w pędzel do czyszczenia częściMewa uzupełnia o kolejny moduł swoją kompleksową usługę w zakresie czyszczenia części maszyn i komponentów. Sprawdzone w działaniu i przyjazne ...
- Jak znaleźć odpowiedniego inwestora?Każda firma, niezależnie od wielkości, może w pewnym momencie potrzebować zastrzyku finansowego lub strategicznego wsparcia. Problem w tym, że znalezienie ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.