Start kampanii wizerunkowej Wirtualnej Polski

Opublikowano: 7 maja 2007. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

7 maja 2007 ruszyła ogólnopolska kampania wizerunkowa Wirtualnej Polski pod hasłem Ściągniesz z nas wszystko.
Kampania – oparta na koncepcji, że WP to portal, w którym można znaleźć wszystkie potrzebne informacje kierowana jest do młodych ludzi w ośmiu największych miastach w Polsce (m.in. Trójmiasto, Warszawa, Wrocław, Poznań, Kraków, Katowice) i wykorzystuje takie media, jak:

kino – 45-sekundowy spot m. in. w kinach sieci Cinema City, Kinoplex, Silverscreen;

outdoor – mix nośników typu premium, m.in.: citylighty (wiaty przystankowe), frontlighty (nośniki dużego formatu o powierzchni 50m2); cityscrolle (wszystkie nośniki w Polsce, ustawione w strefie spowolnionego ruchu), backlighty (Warszawa) oraz fullbacki (branding autobusów w Warszawie i w Gdańsku);

radio – emisja 15-sekundowego spotu m.in. w Radiu Zet, RMF FM, Radiostacji, Złotych Przebojach, Radiu PIN oraz Radiu WaWa.

Dodatkowo kampania wsparta będzie działaniami w prasie (reklamy m.in. w tygodnikach opinii) oraz w Internecie (silna kampania autopromocyjna na portalu).
Kreacja – zarówno kinowa, jak i outdoorowa – w pełni nawiązuje do założeń kampanii. Przedstawia rozebraną ekipę pracowników WP, którzy przykrywają się czerwonym banerem z hasłem „Ściągniesz z nas wszystko”. Scena ta ma symbolizować, że WP to portal, z którego „ściągnie się wszystko”: od informacji z kraju i ze świata począwszy, poprzez multimedia i rozrywkę, a na poczcie skończywszy.

Start kampanii wizerunkowej Wirtualnej Polski 1

„Po raz pierwszy na taką skalę wykorzystujemy w kampanii wizerunkowej WP kino oraz outdoor.” – mówi Joanna Pawlak, Dyrektor Pionu Sprzedaży i Marketingu w Wirtualnej Polsce – „Postawiliśmy jednak na te dwa media przede wszystkim ze względu na fakt, że docierają one – lepiej niż inne – do młodych ludzi, którzy są naszą główną grupą docelową. Dodatkowo, wybór nośników outdoorowych wyłącznie typu premium pomoże zbudować nam zasięg w największych miejskich aglomeracjach.” – dodaje Joanna Pawlak.

www.wp.pl

Hanna LaskowskaStart kampanii wizerunkowej Wirtualnej Polski

Podziel się!

O autorze

hania