7 maja 2007 ruszyła ogólnopolska kampania wizerunkowa Wirtualnej Polski pod hasłem Ściągniesz z nas wszystko.
Kampania – oparta na koncepcji, że WP to portal, w którym można znaleźć wszystkie potrzebne informacje kierowana jest do młodych ludzi w ośmiu największych miastach w Polsce (m.in. Trójmiasto, Warszawa, Wrocław, Poznań, Kraków, Katowice) i wykorzystuje takie media, jak:
kino – 45-sekundowy spot m. in. w kinach sieci Cinema City, Kinoplex, Silverscreen;
outdoor – mix nośników typu premium, m.in.: citylighty (wiaty przystankowe), frontlighty (nośniki dużego formatu o powierzchni 50m2); cityscrolle (wszystkie nośniki w Polsce, ustawione w strefie spowolnionego ruchu), backlighty (Warszawa) oraz fullbacki (branding autobusów w Warszawie i w Gdańsku);
radio – emisja 15-sekundowego spotu m.in. w Radiu Zet, RMF FM, Radiostacji, Złotych Przebojach, Radiu PIN oraz Radiu WaWa.
Dodatkowo kampania wsparta będzie działaniami w prasie (reklamy m.in. w tygodnikach opinii) oraz w Internecie (silna kampania autopromocyjna na portalu).
Kreacja – zarówno kinowa, jak i outdoorowa – w pełni nawiązuje do założeń kampanii. Przedstawia rozebraną ekipę pracowników WP, którzy przykrywają się czerwonym banerem z hasłem „Ściągniesz z nas wszystko”. Scena ta ma symbolizować, że WP to portal, z którego „ściągnie się wszystko”: od informacji z kraju i ze świata począwszy, poprzez multimedia i rozrywkę, a na poczcie skończywszy.
„Po raz pierwszy na taką skalę wykorzystujemy w kampanii wizerunkowej WP kino oraz outdoor.” – mówi Joanna Pawlak, Dyrektor Pionu Sprzedaży i Marketingu w Wirtualnej Polsce – „Postawiliśmy jednak na te dwa media przede wszystkim ze względu na fakt, że docierają one – lepiej niż inne – do młodych ludzi, którzy są naszą główną grupą docelową. Dodatkowo, wybór nośników outdoorowych wyłącznie typu premium pomoże zbudować nam zasięg w największych miejskich aglomeracjach.” – dodaje Joanna Pawlak.
www.wp.pl
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.