Testowany od połowy grudnia projekt telewizji internetowej Wirtualnej Polski działa już pod adresem wptv.wp.pl w oficjalnej wersji. WP uruchomiła od razu cztery kanały: informacyjny, biznesowy, rozrywkowy oraz erotyczny.
„Wielokrotnie podkreślaliśmy, że w naszej strategii rozwoju mocno stawiamy na multimedia. WPTV jest tego najlepszym dowodem.” – mówi Aleksandra Ciechomska, Dyrektor Pionu Rozwoju Produktów Wirtualnej Polsce – „Nad projektem telewizji internetowej pracuje w WP kilkunastoosobowy zespół. Chcieliśmy od razu udostępnić naszym użytkownikom wiele różnorodnych treści i to z kilku zakresów tematycznych – doskonale zdajemy sobie sprawę, że to przede wszystkim multimediów szukają obecnie internauci. Oprócz kanałów rozrywkowych postawiliśmy na własne produkcje publicystyczne – uważamy, że użytkownicy mogą szukać nieco innego spojrzenia na problemy polityczno-społeczne niż to prezentowane w tradycyjnych mediach. My pokazujemy Polskę z innej perspektywy. To internauci, pisząc komentarze w portalu, sygnalizują nam wyraźnie, co ich interesuje, nurtuje bądź denerwuje – nasz kanał news jest odpowiedzią na ich głosy. Również politykom daliśmy możliwość swobodnego powiedzenia tego, co w danej chwili chcą powiedzieć – bez zadawania im pytań i bez żadnych sugestii. Przykładem jest tutaj choćby wywiad z Korwinem-Mikke, który stawia pytanie – „Jest czy nie?” – dotyczące seksafery w Samoobronie. Czy gdzieś to można było obejrzeć?” – dodaje Ciechomska.
Telewizja internetowa WP składa się obecnie z czterech kanałów – News, Rozrywka, Biznes, Erotyka. Wszystkie kanały mają własne ramówki – poszczególne audycje nadawane są
o określonych godzinach.
„Na początku ruszyliśmy z czterema kanałami i jest to nasza spora przewaga, ponieważ w odróżnieniu od konkurencji nie stawiamy tylko na treści rozrywkowe. Jednocześnie pragnę podkreślić, że WPTV będzie stale rozwijana – wkrótce pojawią się nowe funkcjonalności społecznościowe. Interakcja z użytkownikiem jest bowiem tym, na co stawiamy i co stanowi istotny wyróżnik Internetu jako medium.” – mówi Aleksandra Ciechomska.
Content do projektu WPTV dostarczają, m.in.: ATM Grupa – jedna z największych grup producenckich w Polsce, oraz Kamera – szwedzki dostawca contentu informacyjnego i rozrywkowego bazującego na materiałach filmowych agencji Associated Press, a także innych źródeł. WP współpracuje także z Sodium Media, MNI, Indie Labels, EMI Music Poland oraz Sony BMG. Wkrótce pojawią się również nowi dostawcy.
Wpisy promowane
- 5 kluczowych powodów, dla których warto zainwestować w system ERPSystemy ERP przydatne są z wielu powodów. Ich głównym zadaniem jest ułatwienie zarządzania firmami, których działanie opiera się na współpracy ...
- Co zrobić, aby zwiększyć swoją szansę na otrzymanie pracy w IT?Szukasz pracy w sektorze nowoczesnych technologii i zastanawiasz się, co możesz zrobić, aby zwiększyć szansę na otrzymanie wymarzonej posady? Przede ...
Wydarzenia
4. Data Economy Congress
07.10.2024 - 08.10.2024
CyberTrust 2024
07.10.2024 - 08.10.2024
AI Biznes Forum
29.10.2024 - 30.10.2024
Najnowsze wpisy
- Webinary jako Nowa Forma Dochodu: Analiza Polskiego RynkuW tym roku najbardziej dochodowy polski webinar dotyczył ratownictwa medycznego i zarobił ponad 83 tys. zł. Wydarzenia online z branży ...
- Raport „E-commerce w Polsce 2024” – Stabilny odsetek polskich internautów kupujących onlineWedług najnowszego raportu „E-commerce w Polsce 2024”, odsetek polskich internautów dokonujących zakupów online utrzymuje się na stabilnym poziomie. W 2023 ...
- IdoSell nawiązuje współpracę z AdyenIdoSell, znana platforma e-commerce w Polsce, ogłosiła strategiczną współpracę z Adyen, globalną platformą technologii finansowych. W ramach tej współpracy Adyen ...
- Raport – handel opiniami w sieciFirmy sprzedające w sieci walczą coraz zacieklej o klientów. A ponieważ aż 95% internautów przed zakupem sprawdza recenzje, to niektóre ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.