Obecnie 86% marketerów w Stanach Zjednoczonych wykorzystuje w swoich działaniach promocyjnych strony firmowe na Facebooku. Podążając za tym trendem, serwis społecznościowy Fotka.pl proponuje firmom nowe narzędzie promocji w sieci – Klany Produktowe.
Klany na Fotka.pl to grupy skupiające miłośników określonej tematyki lub marki, za pośrednictwem których, mogą oni wymieniać się opiniami m.in. o produkcie lub usługach danej firmy.
Administrator Klanu Produktowego dysponuje interaktywnymi narzędziami pozwalającymi uczestniczyć w dyskusji, promować ofertę i kreować wizerunek marki. Możliwe jest dodawanie zdjęć lub prowadzenie firmowego bloga.
Obecnie na rynku reklamy on-line zaobserwować można rosnącą popularność stron firmowych na Facebooku, wykorzystywanych przez firmy jako efektywne narzędzie budowania marki. Postanowiliśmy wpisać się w ten trend i udostępnić firmom alternatywne rozwiązanie, jakim są Klany Produktowe na naszym serwisie. Przewagą Klanów Produktowych względem stron firmowych na Facebooku, jest większa funkcjonalność, jak też pomoc techniczna przy wdrożeniu strony firmowej. – komentuje Joanna Nieminuszczy, Sales Director w Fotka.pl odpowiedzialna za projekt Klanów Produktowych.
Serwis Fotka.pl przygotował 3 pakiety Klanów Produktowych dla firm. Podstawowy pakiet jest darmowy, natomiast pakiety Złoty oraz Platynowy posiadają więcej możliwości i pozwalają lepiej zaakcentować obecność marki na serwisie Fotka.pl, w zależności od potrzeb i oczekiwań Klienta.
Klany cieszą się coraz większą popularnością wśród naszych użytkowników. Niektóre z nich skupiają rzesze kilkudziesięciu tysięcy użytkowników, skupionych wokół danej marki. – dodaje Farida Saffarini, Marketing Director w Fotka.pl.
http://fotka.net/klany_produktowe.html.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.