Zagraniczne uczelnie coraz częściej ubiegają się o kandydatów z Polski. 10 stycznia ruszyła strona www.studies.pl, na której przez pięć tygodni będą się prezentować uczelnie z całej Europy. Dodatkową atrakcją jest towarzyszący wydarzeniu konkurs, w którym główną nagrodą jest 2 000 euro dofinansowania do wybranych studiów.
Z raportu „Maturzyści 2006”, przygotowanego przez portal Edulandia.pl, wynika, że Polscy maturzyści coraz chętniej podejmują wyzwanie, jakim są studia na zagranicznej uczelni. Aż 11% z nich deklaruje, że chce studiować poza Polską. Chęć kontynuowania nauki na zagranicznych uczelniach deklarują również studenci i absolwenci uczelni wyższych. Strona www.studies.pl to odpowiedź na ich potrzeby. Wszystkie niezbędne informacje o uczelniach i ich ofercie edukacyjnej, kosztach nauki i możliwościach jej finansowania oraz o perspektywach kariery i specyfice życia w danym kraju zostały zgromadzone w jednym miejscu. Żeby je zdobyć – wystarczy komputer z dostępem do Internetu.
– Młodzi Polacy doskonale zdają sobie sprawę, że dyplom zdobyty w Wielkiej Brytanii, Holandii, Danii czy Francji jest doskonałą przepustką do kariery. Największą barierą jest brak aktualnych informacji. Stąd pomysł na stworzenie strony www.studies.pl – platformy, dzięki której uczelnie z całego świata mogą zaprezentować swoją ofertę kandydatom z Polski – mówi Marcin Pietras z Grupy Pracuj, do której należą portale Edulandia.pl oraz Pracuj.pl, organizatorzy przedsięwzięcia.
Studia za granicą to niemały wydatek, średnio jest to 2-3 tys. euro za semestr plus koszty wynajęcia mieszkania i utrzymania. – Należy je jednak traktować jak inwestycję, ponieważ dyplom zagranicznej uczelni to najlepszy wstęp do ciekawej i dobrze płatnej pracy – dodaje Marcin Pietras
W podjęciu decyzji o wyborze uczelni pomoże dostępna na stronie www.studies.pl wyszukiwarka, która pozwala porównać oferty wybranych uczelni pod względem oferowanych kierunków, kadry naukowej oraz kosztów nauki i życia w wybranym kraju.
Dodatkową atrakcją jest konkurs, w którym można wygrać 2 000 euro dofinansowania do wybranych studiów, a także darmowy semestr nauki oraz atrakcyjne zniżki w opłatach za studia. Konkurs będzie składał się z 5 etapów, na każdym etapie można zdobyć nagrodę, wystarczy między 10 stycznia a 18 lutego zalogować się na stronie www.studies.pl i odpowiedzieć na pytania związane z prezentowanymi uczelniami. W dowolnym momencie można także przyłączyć się do rywalizacji o nagrodę główną.
Ogłoszenie wyników nastąpi 28.02.2007 Sponsorami nagrody głównej są portale Edulandia.pl oraz Pracuj.pl. Pozostałe nagrody ufundowały szkoły, które w czasie akcji przedstawią swoją ofertę.
Patronat medialny nad akcją objęły: Agencja EduFrance, Radiostacja, „Gazeta Studencka”, „Dlaczego” oraz portale Sciaga.pl i Korba.pl.
Portal Edulandia.pl to strona skierowana do licealistów, w szczególności do maturzystów i osób decydujących o wyborze studiów (rodzice, nauczyciele). Serwis zawiera zaawansowaną wyszukiwarkę ofert studiów i szkoleń, artykuły prezentujące zawody, testy predyspozycji oraz przykładowe testy maturalne dostępne wraz z odpowiedziami.
Portal Pracuj.pl powstał w 2000r. Jest portalem rekrutacyjnym, skierowanym do specjalistów i menedżerów. Specjalizuje się w rekrutacji przez Internet oraz w kształtowaniu wizerunku pracodawców. Wspiera firmy w pozyskiwaniu najlepszych kandydatów do pracy. Równocześnie jest źródłem informacji dla osób zainteresowanych poszukiwaniem pracy, rozwojem swojej kariery zawodowej oraz zdobywaniem dodatkowych kwalifikacji.
Portale należą do Grupy Pracuj, będącej właścicielem popularnych w Polsce i w Europie Środkowo-Wschodniej serwisów rekrutacyjnych i edukacyjnych.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.