W dwa tygodnie od rozpoczęcia kampanii edukacyjnej „Internet też medium”, prowadzonej przez Interactive Advertising Bureau Polska, serwis internetowy tezmedium.pl odwiedziło ponad 50 000 osób. Według szacunków IAB Polska, do zakończenia I etapu działań reklamowych zaplanowanych do 20 września br., z serwisem zapozna się ponad 100 000 unikalnych użytkowników. Rosnące zainteresowanie www.tezmedium.pl skłoniło organizatora kampanii do rozpoczęcia prac nad jego rozbudową.
Celem kampanii edukacyjnej „Internet też medium” jest wskazanie zalet Internetu i budowanie wiedzy na temat możliwości efektywnego wykorzystania tego medium w działaniach reklamowych. „W związku z dużym zainteresowaniem serwisem www.tezmedium.pl pracujemy nad uruchomieniem nowych działów” – mówi Dominik Kaznowski, wiceprezes zarządu IAB, odpowiedzialny za marketing i komunikację. „Już w październiku na www.tezmedium.pl pojawią się m.in. case studies interaktywnych kampanii reklamowych, biblioteka artykułów na temat Internetu, interaktywny przewodnik po formach reklamowych oraz badania, raporty i newsletter”, dodaje.
Już teraz w serwisie tezmedium.pl można zapoznać się z kompleksowymi informacjami na temat Internetu, potrzebnymi zarówno do planowania kampanii reklamowych (sekcje: zasięg i profil użytkownika), jak również oceny ich skuteczności i efektywności kosztowej (sekcje: koszt dotarcia, mierzalność i efektywność).
„Internet też medium” to pierwsza akcja edukacyjna w Polskim Internecie zaplanowana na taką skalę i angażująca zdecydowaną większość podmiotów działających na rynku internetowym. Za kreacje serwisu i hosting jest odpowiedzialna agencja K2 Internet, Internet Designers wyprodukowała stronę i dostarczyła CMS, agencja IMP wykonała kreacje do kampanii reklamowej. Powierzchnię reklamową na potrzeby kampanii użyczyły portale Onet.pl, Wirtualna Polska, Interia.pl, Gazeta.pl oraz internetowe sieci reklamowe, Adnet, ARBOmedia i IDMnet. Grono parterów akcji stale się powiększa.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.