Suntech S.A., dynamicznie rozwijający się producent oprogramowania dla operatorów telekomunikacyjnych, planuje w drugim kwartale tego roku emisję akcji i wejście na rynek NewConnect. Spółka ma ambitne plany, a kluczowym elementem strategii rozwoju jest ekspansja międzynarodowa. Wartość emisji akcji wyniesie 3 mln zł.
Suntech to innowacyjna spółka z polskim kapitałem reprezentująca sektor nowych technologii. Firma specjalizuje się w tworzeniu systemów informatycznych dedykowanych dla firm z sektora telekomunikacyjnego. Klientami Spółki są operatorzy GSM, dostawcy usług triple play (Internet, telefon, telewizja) oraz operatorzy wirtualnych sieci komórkowych (MVNO). Firma ma silnie ugruntowaną pozycję na polskim rynku – aż 9 spośród 18 kluczowych operatorów telekomunikacyjnych i sieci kablowych korzysta
z systemów Suntech.
Plany dotyczące NewConnect:
Zarząd, biorąc pod uwagę dynamikę rozwoju rynku, podjął decyzję
o upublicznieniu Spółki. Prywatna Oferta Akcji jest przygotowywana i będzie prowadzona przez Autoryzowanego Doradcę – Capital One Advisers Sp. z o.o. W maju planowane jest przeprowadzenie oferty prywatnej akcji skierowanej do wybranej grupy inwestorów (private placement). Suntech powinien zadebiutować na NewConnect do końca czerwca bieżącego roku. Pierwszy krok formalny w celu upublicznienia Spółki został już zrealizowany – w kwietniu tego roku sąd zarejestrował przekształcenie Suntech w spółkę akcyjną.
Cele emisji i strategia rozwoju:
Celem emisji akcji jest pozyskanie kapitału na dalszy rozwój firmy, w tym zakładane jest agresywne wejście Spółki na rynki zagraniczne. Suntech planuje utworzenie działu sprzedaży eksportowej i przedstawicielstw firmy poza granicami Polski. Dodatkowo strategia rozwoju zakłada dalszy rozwój oferty produktowej i umocnienie Spółki na rynku krajowym (rozwój sprzedaży własnych systemów oraz produktów zagranicznych partnerów). Plany są bardzo ambitne – realizacja ustalonej strategii na lata 2008-2011 ma być pierwszym krokiem w kierunku uczynienia Suntech środkowo-europejskim liderem w produkcji systemów informatycznych dla operatorów telekomunikacyjnych oraz telewizji kablowych oferujących usługi triple/quad play.
Wpisy promowane
- Jakie cechy powinna mieć skuteczna kampania PR?Dobrze zaplanowana kampania PR potrafi zdziałać cuda np. zbudować rozpoznawalność marki, poprawić jej wizerunek, wzmocnić relacje z klientami i przyciągnąć ...
- KSeF: jak nowy system e-faktur uprości twoją księgowość?Wprowadzenie obowiązku korzystania z Krajowego Systemu e-Faktur (KSeF), który ma na celu uproszczenie i unifikację procesu fakturowania w całym kraju. ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!