Suntech S.A., dynamicznie rozwijający się producent oprogramowania dla operatorów telekomunikacyjnych, planuje w drugim kwartale tego roku emisję akcji i wejście na rynek NewConnect. Spółka ma ambitne plany, a kluczowym elementem strategii rozwoju jest ekspansja międzynarodowa. Wartość emisji akcji wyniesie 3 mln zł.
Suntech to innowacyjna spółka z polskim kapitałem reprezentująca sektor nowych technologii. Firma specjalizuje się w tworzeniu systemów informatycznych dedykowanych dla firm z sektora telekomunikacyjnego. Klientami Spółki są operatorzy GSM, dostawcy usług triple play (Internet, telefon, telewizja) oraz operatorzy wirtualnych sieci komórkowych (MVNO). Firma ma silnie ugruntowaną pozycję na polskim rynku – aż 9 spośród 18 kluczowych operatorów telekomunikacyjnych i sieci kablowych korzysta
z systemów Suntech.
Plany dotyczące NewConnect:
Zarząd, biorąc pod uwagę dynamikę rozwoju rynku, podjął decyzję
o upublicznieniu Spółki. Prywatna Oferta Akcji jest przygotowywana i będzie prowadzona przez Autoryzowanego Doradcę – Capital One Advisers Sp. z o.o. W maju planowane jest przeprowadzenie oferty prywatnej akcji skierowanej do wybranej grupy inwestorów (private placement). Suntech powinien zadebiutować na NewConnect do końca czerwca bieżącego roku. Pierwszy krok formalny w celu upublicznienia Spółki został już zrealizowany – w kwietniu tego roku sąd zarejestrował przekształcenie Suntech w spółkę akcyjną.
Cele emisji i strategia rozwoju:
Celem emisji akcji jest pozyskanie kapitału na dalszy rozwój firmy, w tym zakładane jest agresywne wejście Spółki na rynki zagraniczne. Suntech planuje utworzenie działu sprzedaży eksportowej i przedstawicielstw firmy poza granicami Polski. Dodatkowo strategia rozwoju zakłada dalszy rozwój oferty produktowej i umocnienie Spółki na rynku krajowym (rozwój sprzedaży własnych systemów oraz produktów zagranicznych partnerów). Plany są bardzo ambitne – realizacja ustalonej strategii na lata 2008-2011 ma być pierwszym krokiem w kierunku uczynienia Suntech środkowo-europejskim liderem w produkcji systemów informatycznych dla operatorów telekomunikacyjnych oraz telewizji kablowych oferujących usługi triple/quad play.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.