2 października b.r. Suntech S.A., jako 69 spółka w 2008 roku zadebiutowała na rynku NewConnect. Firma przeznaczy środki pozyskane z private placement, 0,97 mln zł, na utworzenie przedstawicielstw firmy poza granicami Polski, zwiększenie sprzedaży krajowej, rozwój oferty produktowej oraz intensyfikacja działań marketingowych. Kurs akcji Spółki spadł na otwarciu o 6,06 proc.
Suntech dynamicznie rozwijający się producent oprogramowania dla operatorów telekomunikacyjnych, wprowadziła do obrotu 5.000.000 akcji serii B, 333.000 akcji serii C oraz 578.220 akcji serii D. Otwierając uroczystość Pani Lidia Adamska, Członek Zarządu Giełdy, powitała Spółkę jako 69 wśród firm notowanych na NewConnect i złożyła na ręce Pana Piotra Saczuka, Prezesa Zarządu Suntech S.A., pamiątkową statuetkę.
Kluczowym założeniem nowej strategii jest ekspansja na rynki światowe w sektorze telekomunikacji. W tym celu Spółka utworzyła dział sprzedaży eksportowej. Suntech planuje też stopniowe zwiększenie swojego udziału na krajowym rynku, rozwój oferty produktowej oraz budowę wizerunku i świadomości marki Suntech.
Autoryzowanym Doradcą firmy jest Capital One Advisers Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.