Już po raz trzeci portal INTERIA.PL, w ramach współpracy z Telewizją Polską, przygotował oficjalne strony internetowe i mechanizmy głosowania dla wielkiego plebiscytu muzycznego Superjedynki. W głosowaniu, które potrwa do 15 maja br., użytkownicy INTERIA.PL, widzowie TVP, słuchacze RMF FM oraz czytelnicy tygodnika TeleTydzień wskażą swoich ulubionych wykonawców, najlepsze płyty i utwory.
Tegoroczny plebiscyt odbywa się w 10 szczegółowych kategoriach. Tak jak w poprzednich latach głosować będzie można na wokalistę, wokalistkę, zespół, debiut, przebój, płytę pop i płytę rock. Po raz pierwszy plebiscyt odbywa w kategoriach płyta hip-hopowa, płyta alternatywna i płyta z muzyką literacką. Laureaci zostaną ogłoszeni 11 czerwca, w drugim dniu 42. Krajowego Festiwalu Piosenki Polskiej w Opolu i otrzymają statuetki zaprojektowane przez wybitną polską rzeźbiarkę, profesor Zofię Wolską.
W plebiscycie głosować można przesyłając pocztą kupon konkursowy drukowany w tygodniku lub wskazując swoich faworytów na stronach Superjedynek w portalu INTERIA.PL. W połączonym z głosowaniem konkursie do wygrania są atrakcyjne nagrody rzeczowe – dwa samochody, wieża hi-fi oraz odtwarzacze mp3. W konkursie mogą brać udział osoby, które mają ukończone 18 lat.
Plebiscyt Superjedynki organizowany jest przez Telewizję Polską, we współpracy z Wydawnictwem Bauer, radiem RMF FM oraz portalem INTERIA.PL.
http://superjedynki.interia.pl
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.