Ruszyła kampania internetowa wspierająca nowy, innowacyjny serwis InColours marki Dulux (AkzoNobel Decorative Paints). Za kreację i realizację kampanii odpowiada agencja interaktywna OS3 multimedia.
W pierwszym etapie długofalowej współpracy z marką Dulux OS3 stworzyła serwis internetowy inspirowany kolorami oraz różnorodnością, jaką daje ich umiejętne łączenie. OS3 postawiło na innowację i potencjał, jaki niesie niekonwencjonalny sposób przekazania konsumentowi najistotniejszych cech produktu. Serwis InColours to przede wszystkim content angażujący użytkownika w świat marki Dulux, umożliwiający mu interakcję i praktyczne wykorzystanie zawartych na stronie treści. Agencja prowadzi także aktywności w obrębie mediów społecznościowych (m.in. Facebook, Twitter).
OS3 zaprojektowała innowacyjną stronę www.incolours.pl – praktyczne narzędzie oraz źródło informacji dla osób interesujących się kolorami – m.in. we wnętrzach, modzie i dizajnie. Dzięki zdjęciom tagowanym kolorami z palety farb Dulux, użytkownik może stworzyć własny zestaw ulubionych barw i zachować je używając aplikacji „Teczka Kolorów”. Narzędzie to sprawi, że w folderze automatycznie pojawią się wszystkie zdjęcia, na których widoczny jest wskazany przez użytkownika kolor. Spragnieni bardziej namacalnych efektów mogą skorzystać z aplikacji „Mouse Painter” i wirtualnie sprawdzić, jak wybrane kolory będą wyglądały na ścianach ich własnego domu. Projekt ma na celu przybliżyć konsumentom trendy kolorystyczne i przedstawić opracowania międzynarodowego zespołu ekspertów z dziedziny kolorystyki pod nazwą ColourFutures, a także umocnić ekspercką pozycję marki Dulux.
Serwis wspiera kampania internetowa prowadzona m.in. na portalach: Onet.pl, Gazeta.pl, Interia.pl, Goldenline.pl, Deccoria.pl. Działania potrwają do marca b.r. Kreację i strategię kampanii przygotowała agencja OS3 multimedia. Media zaplanował i kupił dom mediowy MediaCom.
Wpisy promowane
- Efektywne strategie zarządzania profilami w serwisach społecznościowychZarządzanie profilami w serwisach społecznościowych staje się kluczowym elementem strategii marketingowej wielu firm. Umiejętne prowadzenie mediów społecznościowych umożliwia lepsze dotarcie ...
- Co wyróżnia skuteczną agencję performance? 5 cech, których warto szukać.Zastanawiasz się, czy agencja, z którą rozmawiasz, naprawdę dowiezie wyniki? To normalne – w końcu nie chcesz przepalać budżetu na ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!