Świąteczny Doradca Wirtualnej Polski

Opublikowano: 29 listopada 2005. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Serwis Pasaż Handlowy Wirtualnej Polski przygotował specjalną ofertę dla wszystkich kupujących online. Atrakcyjna propozycja zakupowa portalu – Świąteczny Doradca – to precyzyjnie stargetowane rozwiązanie dla każdego, kto jeszcze nie wie, czym obdarować bliska osobę, kto jest zabiegany, zapracowany, kogo męczy przedświąteczny rozgardiasz oraz dla tych, którzy cenią komfort i szybkość zakupu.

‚Przez ostatnie miesiące starannie wybieraliśmy produkty, zwracając uwagę na ich jakość, atrakcyjność, cenę, by stworzyć unikatową ofertę dla użytkowników Wirtualnej Polski – mówi Tomasz Maj, Kierownik Grupy Handel w Wirtualnej Polsce – Wyselekcjonowane artykuły posegregowaliśmy w specjalne grupy tematyczne, by zainteresowany szybkim, a przy tym bezpiecznym internetowym zakupem, mógł w kilka chwil wybrać coś dla dziadka działkowicza, współpracownika z nosem w książkach, czy przyjaciółki lubiącej jubilerskie drobiazgi. Świąteczny Doradca to jedyne tego typu rozwiązanie w Polsce. Ścisłe dopasowanie towaru do precyzyjnie określonego odbiorcy jest na tyle wyjątkowe, że bez wątpienia będzie się cieszyło uznaniem wszystkich kupujących online.’

Twórcy Pasażu przy wyborze towarów kierowali się nie tylko jakością produktu. Kryterium równie ważnym był specyficzny polski Internauta, robiący zakupy w Sieci. ”Ze sklepów online najchętniej korzystają dojrzali użytkownicy, powyżej 28 roku życia z dochodami od tysiąca pięciuset złotych wzwyż – dodaje Tomasz Maj – Stąd nasz pomysł na przedstawienie kupującym zróżnicowanego asortymentu, także tego, który można określić mianem ekskluzywny.”

http://pasaz.wp.pl/swieta.html

Sylwester KozakŚwiąteczny Doradca Wirtualnej Polski

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.