SYNERWAY dołączył do elitarnego grona polskiego oddziału światowej organizacji Interactive Advertising Bureau, zrzeszającej największe portale internetowe, domy mediowe i agencje interaktywne.
Uczestnictwo w programach realizowanych przez IAB pozwoli firmie na zwiększone zaangażowanie w kreowaniu rozwoju reklamy internetowej. „Nieustannie inwestujemy w badania i rozwój, mamy wiele pomysłów, które mogłyby w znaczny sposób wpłynąć na wzrost dynamiki rozwoju reklamy w Internecie – uważam że uczestnictwo w tym projekcie pozwoli nam je częściowo zrealizować” – komentuje Bartłomiej Kawecki, prezes Synerway.
Oprócz tego, uczestnictwo w IAB ma umożliwić spółce szybsze nawiązywanie kontaktów oraz współpracę na płaszczyźnie reklamowej z największymi podmiotami działającymi na rynku.
Wpisy promowane
- Zrównoważone urządzenia firmy Mewa do czyszczenia części to mniej zagrożeń na stanowisku roboczymW ciągu ostatnich dziesięcioleci znacznie zmienił się sposób produkcji i serwisowania samochodów. Widoczne jest to szczególnie w warsztatach samochodowych – ...
- Pozycjonowanie sklepu internetowego – ile to kosztuje?Prowadzisz sklep online, ale obecne obroty nie są dla Ciebie zadowalające? W wyszukiwarce plasujesz się dopiero na 3., 6. czy ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 15.05.2025 Javeloper 2025
- 20-21.05.2025 E-Commerce Connect
- 21-22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
- 21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
- 04-05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
- 04-05.06.2025 Perspektywy Women in Tech Summit
- 10.06.2025 IT Unplugged
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!