Serwis ogłoszeniowy Moto.Gratka.pl udostępnił swoim użytkownikom możliwość licytacji. Osoby chcące wyróżnić swoje ogłoszenie spośród innych ofert, mogą wylicytować umieszczenie anonsu w tzw. „Superofercie”. Użytkownik sam decyduje o tym, ile jest w stanie zainwestować, by jego oferta była bardziej widoczna od innych.
„Superoferta” to tygodniowe wyróżnienie ogłoszenia w boksie na stronie głównej serwisu Moto.Gratka.pl, gdzie prezentowana oferta zmienia się rotacyjnie. Dzięki „Superofercie” użytkownik zyskuje atrakcyjną graficznie i położoną w widocznym miejscu prezentację swojego ogłoszenia.
– To zupełnie nowe podejście do klienta. Nie narzucamy cen z góry, to sami użytkownicy decydują, ile warte jest dla nich wyróżnienie – mówi Artur Wiśniewski, Prezes Zarządu Gratka Sp. z o.o.
W licytacji „Superoferty” może wziąć udział każdy użytkownik indywidualny, wcześniej podobna oferta kierowana była tylko do firm.
– Zachętą może być również fakt, iż taka prezentacja tygodniowo notuje blisko 320 tysięcy odsłon. Tradycyjny zakup reklamy w tak wyeksponowanym miejscu naszego serwisu wiąże się z dużymi kosztami, a dzięki „Superofercie” to użytkownicy zadecydują o cenie – zauważa Radosław Molenda – Menedżer Projektu w Gratka Sp. z o.o..
Taka forma reklamy ogłoszenia podnosi oglądalność oferty i zwiększa skuteczność ogłoszenia ułatwiając korzystną i jeszcze szybszą sprzedaż auta za pośrednictwem serwisu.
Wpisy promowane
- Zaplanuj świąteczne wydatki dla pracowników – Jak wybrać idealny prezent?Święta Bożego Narodzenia to czas, który w wielu firmach wiąże się nie tylko z magią i wspólnymi świętowaniem, ale również ...
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
Wydarzenia
E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
Najnowsze wpisy
- ERLI: Szybsze zwroty w paczkomatachERLI uruchomił dla swoich klientów nową usługę, dzięki której zwroty zakupów mają być nie tylko szybsze i wygodniejsze, ale również ...
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.