Google podjęło się stworzenia rozrywkowego, domowego systemu muzycznego. Za jego pośrednictwem będzie można bezprzewodowo słuchać muzyki w całym domu.
Najistotniejsze jest to, że Google ma w planach, jak podaje Wall Street Journal, sprzedawanie owego systemu pod własną marką, a nie jak dotychczas pod marką swoich partnerów handlowych. Nie zostało to jeszcze potwierdzone przez firmę Google, ale faktem jest że strumieniowe przesyłanie muzyki z Google Music będzie funkcjonowało w serwisie i sklepie muzycznym. System może zostać również zintegrowany z systemem Android.
Przygotowywany przez Google system ma umożliwić internautom pobieranie mediów cyfrowych, takich jak muzyka, i wykorzystywanie ich w urządzeniach i głośnikach autoryzowanych przez Google. Obsługa systemu będzie możliwa za pośrednictwem smartfonu lub tabletu. Być może jeszcze w tym roku testowany obecnie system rozrywki ujrzy światło dzienne.
Google podjęło również działania mające na celu udoskonalenie Google TV. Przyszły system kina domowego może stanowić wsparcie dla mediów strumieniowych. Będzie można więc puszczać muzykę i pliki video bezprzewodowo do urządzeń znajdujących się w domu. Łączność bezprzewodowa będzie możliwa dzięki wykorzystaniu WiFi i Bluetooth.
Wpisy promowane
- Odzież robocza powinna sygnalizować kompetencjeZadbana i atrakcyjna odzież robocza świadczy o profesjonalizmie – to powszechnie znany fakt. Branża rzemieślnicza nie jest tu wyjątkiem. Dlatego ...
- Integracje dla e-commerce – jakie przynoszą korzyści?W erze cyfrowej transformacji, e-commerce już od dłuższego czasu jest nie tylko alternatywą dla tradycyjnego handlu, ale często staje się ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- Black Weekend z BLIKIEM – liczba transakcji blisko 18 mlnKolejny raz wyprzedaże związane z Black Friday i Cyber Monday przyciągnęły liczne grono klientów. Atrakcyjne ceny skłoniły ich do zakupów, ...
- IdoSell – Sklepy internetowe odnotowały nawet 50 proc. wzrosty w BlackWeekBlack Week, Black Weekend i Cyber Monday – w tym okresie w sklepach internetowych sprzedaż wzrosła nawet o 50 proc. ...
- Black Friday 2023 – średnia wysokość przeceny sięgnęła 31%. Piątek ze sprzedażą większą o 24% niż w 2022!Salesforce przygotował podsumowanie Black Friday oparte na globalnych danych zakupowych zebranych od ponad 1,5 miliarda konsumentów. Jak wyglądał Black Friday ...
- DRAGO entertainment odnotowało ponad trzykrotny wzrost zysku EBITWyraźne wzrosty po pierwszych trzech kwartałach 2023 odnotowała notowana na GPW spółka DRAGO entertainment. W okresie styczeń – wrzesień wypracowano ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.