Agencja interaktywna OS3 multimedia realizuje kolejną internetową kampanią reklamową przygotowaną na zlecenie firmy Peugeot Polska. Projekt ten to już siódme wspólne przedsięwzięcie reklamowe zrealizowane w sieci.
„Model 807 to samochód niezwykły i bardzo bliski wartościom Peugeot. Wszystkie jego cechy odpowiadają wymogom dzisiejszych rodzin oraz ich potrzebom związanym z pracą i wypoczynkiem. To typ pojazdu, który wyróżnia nowoczesna technologia, maksimum wygody i bezpieczeństwo. Peugeot 807 stworzono dla tych, którzy wybierają styl życia pełen energii i radości” – powiedziała Agnieszka Brzezińska, specjalista ds. marketingu Peugeot Polska.
Poza klasycznymi formami reklamy internetowej firma Peugeot Polska zdecydowała się po raz pierwszy na wykorzystanie formatu przybierającego kształt reklamowanego produktu. Podstawową zaletą jest fakt, iż można go dowolnie przesuwać, minimalizować, zamykać. Twórcom przekazu daje nieograniczone wprost możliwości kreacyjne na ciekawą ekspozycję, budując tym samym silny wizerunek produktu.
Wpisy promowane
- Funkcjonalny dodatkowy moduł do myjki firmy Mewa zaopatrzonej w pędzel do czyszczenia częściMewa uzupełnia o kolejny moduł swoją kompleksową usługę w zakresie czyszczenia części maszyn i komponentów. Sprawdzone w działaniu i przyjazne ...
- Jak znaleźć odpowiedniego inwestora?Każda firma, niezależnie od wielkości, może w pewnym momencie potrzebować zastrzyku finansowego lub strategicznego wsparcia. Problem w tym, że znalezienie ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.