Szczęśliwa siódemka Peugeot

Opublikowano: 14 maja 2003. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Agencja interaktywna OS3 multimedia realizuje kolejną internetową kampanią reklamową przygotowaną na zlecenie firmy Peugeot Polska. Projekt ten to już siódme wspólne przedsięwzięcie reklamowe zrealizowane w sieci.

„Model 807 to samochód niezwykły i bardzo bliski wartościom Peugeot. Wszystkie jego cechy odpowiadają wymogom dzisiejszych rodzin oraz ich potrzebom związanym z pracą i wypoczynkiem. To typ pojazdu, który wyróżnia nowoczesna technologia, maksimum wygody i bezpieczeństwo. Peugeot 807 stworzono dla tych, którzy wybierają styl życia pełen energii i radości” – powiedziała Agnieszka Brzezińska, specjalista ds. marketingu Peugeot Polska.

Poza klasycznymi formami reklamy internetowej firma Peugeot Polska zdecydowała się po raz pierwszy na wykorzystanie formatu przybierającego kształt reklamowanego produktu. Podstawową zaletą jest fakt, iż można go dowolnie przesuwać, minimalizować, zamykać. Twórcom przekazu daje nieograniczone wprost możliwości kreacyjne na ciekawą ekspozycję, budując tym samym silny wizerunek produktu.

http://www.807.peugeot.com.pl

Sylwester KozakSzczęśliwa siódemka Peugeot

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.