AdAction poszerza zakres swoich usług o marketing szeptany. Działania tę będą stanowić wsparcie dla akcji marketingowych prowadzonych w grach i z wykorzystaniem gier.
Word of Mouth Marketing, czyli marketing szeptany, to jeden ze sposobów komunikacji marketingowej, który wykorzystuje mniej formalne środki przekazu takie jak dyskusje, rozmowy czy plotki. Głównym celem wprowadzenia marketingu szeptanego do oferty jest wzmocnienie prowadzonych przez agencję kampanii reklamowych w grach: dotarcie do jak największej liczby osób z danej grupy docelowej i wzmocnienie ogólnego przekazu reklamowego, wywołanie dyskusji, zachęcanie do wyrażania opinii i korzystania z usług. Marketing szeptany w ofercie AdAction będzie także wsparciem dla klasycznych działań marketingowych prowadzonych przez klientów agencji.
Wielu graczy to osoby bardzo aktywne na forach i grupach dyskusyjnych. Ci ludzie chętnie dzielą się własnymi spostrzeżeniami i opiniami, ale są też czuli na przemyślenia innych. Poza tym gracze wywierają większy wpływ na swoje otoczenie niż osoby nie grające w gry, co potwierdzają badania opublikowane w ostatnim miesiącu przez eMarketera. Nasi funsetterzy będą inicjować i prowadzić rozmowy, tak, aby jeszcze lepiej wypromować w świadomości internautów istnienie danego produktu, miejsca w sieci czy wydarzenia. – mówi Jacek Jankowski, dyrektor zarządzający AdAction.
AdAction specjalizuje się w akcjach marketingowych z wykorzystaniem gier, ale działania bazujące na marketingu szeptanym nie będą ograniczały się do ścisłej grupy graczy. Jak pokazują badania i analizy rośnie liczba osób traktujących gry jako rozrywkę i sposób spędzenia wolnego czasu. Dlatego działania podejmowane przez AdAction będą prowadzone wśród różnych grup internautów, a nie tylko w środowisku profesjonalnych graczy (tzw. gamers, czyli gracze zawodowi).
Nie będziemy wywoływać sztucznego szumu, ani spamować, bo takie działania zamiast pomóc marce tylko jej szkodzą. Chcemy wzbudzić zainteresowanie większej grupy internautów a zarazem poznać ich opinię o danym produkcie czy usłudze. Na tym będą się koncentrować nasi „szeptacze”. – dodaje Magdalena Szczechowicz, Product Manager odpowiedzialna za usługę w AdAction.
Wpisy promowane
- SEO vs. Google Ads – jaką kampanię wybrać?Co opłaca się bardziej: SEO czy Google Ads? Jeśli i Ciebie nurtuje to pytanie, na pewno wiesz już, że odpowiedź ...
- Czym są umiejętności interpersonalne i w jaki sposób je rozwijać?Umiejętności interpersonalne to istotny element zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym. Obejmują zdolność komunikacji, empatii, asertywności oraz umiejętność pracy ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 20-21.05.2025 E-Commerce Connect
- 21-22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
- 21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
- 04-05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
- 04-05.06.2025 Perspektywy Women in Tech Summit
- 10.06.2025 IT Unplugged
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!