Szybkie płatności w Allegro.pl

Opublikowano: 25 lutego 2003. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Serwis aukcyjny Allegro.pl udostępnił udoskonalony sposób płatności on-line. Jest on szybszy, bezpieczniejszy a obsługa bardziej intuicyjna. Nowy system powstał przy współpracy z PayU.

Nowa forma płatności jest ściśle związana z systemem płatności online PayU stworzonym i obsługiwanym przez Payback Sp. z o.o. Nowo wprowadzony system działa szybciej i sprawniej a dostęp do definiowania płatności jest ściśle powiązany z serwisem Allegro. Użytkownik, który weźmie udział w aukcji i ją zwycięży znacznie łatwiej może teraz zapłacić sprzedawcy za wylicytowany towar. Warunkiem tych udogodnień jest rejestracja w systemie PayU, która następuje teraz z poziomu Allegro. Użytkownik wprowadza jedynie dodatkowe, wymagane przez PayU dane. Od tego momentu użytkownik logując się do Allegro automatycznie będzie się także logował do PayU przy czym system rozpozna użytkownika i w przypadku stwierdzenia braku udziału w systemie PayU, zaproponuje mu w nim rejestrację.

Nowa usługa dostępna jest z poziomu Ustawień Allegro. Korzystanie z nowego systemu płatności oznacza, iż do wyboru każdego Allegrowicza jest kilka metod płatności a którą z nich wybierze zależy od niego samego. Użytkownik sam szybko i bezpiecznie może zdefiniować płatność, dodać dowolną kwotę (np. za przesyłkę), potwierdzić ją i dokonać transferu. Płatność jest realizowana dopiero w momencie, kiedy sprzedający zaakceptuje tę metodę płatności. W przeciwnym razie (tzn. po nieprzyjęciu płatności przesłanej za pomocą PayU) system odblokowuje środki na karcie kredytowej kupującego, bądź realizuje do niego zwrotny przelew bankowy. Każda płatność odbywa się w bezpiecznej szyfrowanej transmisji danych SSL.

http://www.allegro.pl

Sylwester KozakSzybkie płatności w Allegro.pl

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.