Amazon wprowadzając czytnik Kindle zrewolucjonizował rynek e-booków. Wiele wskazuje na to, że firma zamierza zrobić następny krok i powalczyć o użytkowników tabletów.
Tajwańskie firmy będą w stanie produkować 800 tys. sztuk tabletu Amazona miesięcznie. Tak przynajmniej wynika ze źródeł z firmy Quanta, która współpracuje m.in. z Sony i Research In Motion, do których dotarł The Telegraph. Nowy Kindle ma być oparty na systemie operacyjnym Android.
Firma Amazon jest nie tylko odpowiedzialna za sukces Kindle; ma ogromne doświadczenie w sprzedaży elektronicznych książek, filmów oraz muzyki. Ostatnio uruchomiony został także specjalny sklep z aplikacjami dla Androida oraz odtwarzacz muzyki w chmurze.
Kindle jest sprzedażowym hitem Amazonu. Kilka tygodni temu wprowadzono jeszcze tańszą, kosztującą 114 dolarów wersję urządzenia – w zamian za niższą cenę wyświetlane są na nim reklamy. Szacuje się, że w 2010 roku sprzedano łącznie ok. 8 mln sztuk czytnika.
Nie znamy specyfikacji technicznej urządzenia, jego ceny oraz daty premiery. Przewagą tabletu Amazona mogą być dotychczasowi klienci, którzy założyli już swoje konta i podpięli karty kredytowe. Receptą na sukces mogą okazać się lojalni użytkownicy, mocna marka i bogata oferta firmy.
Firma Amazon odmówiła komentarza w tej sprawie.
Wpisy promowane
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.