TBWA i Fundacja WHD

W styczniu 2009 r. rozpoczęła się kampania 1% podatku dla Fundacji Warszawskie Hospicjum dla Dzieci pod hasłem „ W domu dzieci mniej się boją”, która ma na celu zachęcenie społeczeństwa polskiego do przekazania 1% podatku na rzecz Fundacji WHD.

Celem kampanii jest również poinformowanie Polaków o działalności Fundacji WHD i przybliżenie problemu opieki nad nieuleczalnie chorymi dziećmi w ich własnych domach.

„Hasło kampanii „ W domu dzieci mniej się boja” odnosi się do ogromnej potrzeby miłości, bezpieczeństwa i wsparcia, które odchodzące dzieci mogą dostać jedynie w gronie najbliższych”- mówi Malina Wieczorek, Non Profit & Art Promotion Director TBWA\TELESCOPE.
billboard_6x3_wawa-1

Agencja TBWA\ w ramach prospołecznych działań TBWA\TELESCOPE przygotowała materiały reklamowe: film reklamowy pt. „Światło”, spot radiowy, ogłoszenia prasowe, plakaty wielkoformatowe i banery internetowe. Kampania obejmuje także akcje promocyjne dla Fundacji Pomorskie Hospicjum dla Dzieci w Gdańsku oraz Fundacji Podkarpackie Hospicjum dla Dzieci w Rzeszowie, którym Fundacja WHD gwarantuje wsparcie finansowe.
W planowaniu mediów pomaga Dom Mediowy Mediaedge:cia. Kampania potrwa do końca kwietnia 2009 r.

Wpisy promowane

  • Jak wysłać paczkę do Niemiec?
    Niemcy to ponad 83-milionowy kraj, który jest największym sąsiadem, a zarazem jednym z największych partnerów handlowych Polski. Nasza gospodarka jest ...
  • Dealer samochodów – jak wybrać najlepszego?
    Zakup samochodu to duża inwestycja, dlatego przed podpisaniem umowy warto poświęcić trochę czasu na znalezienie najlepszej oferty. Nie chodzi tutaj ...

Wydarzenia

Weź nasz patronat!
31.12.2021

Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.

Przewiń do góry