FreshMail opublikował raport „Technologia CSS w aplikacjach pocztowych 2012”

Opublikowano: 20 czerwca 2012. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Eksperci z firmy FreshMail po raz czwarty dokonali analizy technologii CSS w aplikacjach pocztowych. Konsekwencją tego jest raport, mający na celu pomoc w unikaniu podstawowych błędów podczas przygotowywania e-mailingów i zapobieganiu efektowi tzw. „rozsypanego szablonu”.

Ze względu na to, że zastosowanie CSS nie ominęło e-marketingu, w którym arkusze stylów wyznaczyły nowe trendy w projektowaniu szablonów mailingowych, a także na duże zainteresowanie poprzednimi raportami, firma FreshMail postanowiła po raz kolejny przeprowadzić badania oraz podzielić się wiedzą i doświadczeniem w tworzeniu profesjonalnych szablonów mailingowych. Po raz pierwszy w raporcie przeanalizowane zostały właściwości technologii CSS 3, mogące mieć zastosowanie w e-mail marketingu.

FreshMail opublikował raport „Technologia CSS w aplikacjach pocztowych 2012” 1

Raport, czyli baza wiedzy na temat właściwości CSS obsługiwanych przez poszczególne aplikacje pocztowe, ma na celu prezentację podstaw merytorycznych umożliwiających przygotowanie szablonu e-mailingu, którego wygląd w poszczególnych klientach pocztowych i webmailach nie będzie różny od zamierzeń jego projektantów.

Całość raportu to 80 stron zawierających analizę 19 przetestowanych aplikacji pocztowych (programów desktopowych i aplikacji webowych). Przy interpretacji wyników wzięto pod uwagę wpływ czterech najpopularniejszych rodzin przeglądarek internetowych na sposób prezentacji szablonów mailingowych. W ramach badań nad technologią CSS wykonano szereg testów opartych na specjalnie przygotowanych szablonach e-mailingowych, które dostarczyły informacji na temat interpretacji właściwości CSS w poszczególnych narzędziach.

Specjaliści z FreshMaila przygotowali także „przepis” na idealny oraz przykładowy mailing. Jak przygotować kreację tak, aby nie było znaczących różnic w jej wyświetlaniu ze względu na aplikację lub przeglądarkę wykorzystywaną przez odbiorcę do sprawdzania poczty? Tego dowiedzieć można się z raportu.

Pełna wersja raportu do pobrania: www.freshmail.pl/css. Nasza redakcja jest partnerem medialnym projektu.

Dawid ZarazińskiFreshMail opublikował raport „Technologia CSS w aplikacjach pocztowych 2012”

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.