Czas i miejsce: 25 marca 2010 roku, Warszawa
W programie:
1. Strategiczna rola Internetu w działalności marketingowej przedsiębiorstw turystycznych, Mirosław Nalazek.
- tendencje zachodzące na najbardziej rozwiniętych rynkach turystycznych, a także w coraz większym zakresie w Polsce, wskazują, że Internet staje się obecnie jednym z najważniejszych czynników określających sposób prowadzenia działalności marketingowej przez przedsiębiorstwa turystyczne;
- wywiera on bardzo istotny wpływ nie tylko na dystrybucję, ale również na pozostałe elementy marketing mix, stanowiąc jeden z kluczowych czynników kształtujących przewagę konkurencyjną;
- strategiczna rola Internetu stwarza więc imperatyw stałego poszerzania wiedzy dotyczących technik i narzędzi na nim opartych oraz czynników zewnętrznych wpływających na efektywność jego wykorzystania.
2. Systemy rezerwacji on line na stronach (witrynach) internetowych, Łukasz Kidoń, Wirtualny Turysta
- sposoby integracji ofert specjalnych z system rezerwacji online
- możliwości sprzedaży usług dodatkowych (wycieczki, oferta SPA, inne specjalistyczne usługi podwyższające wartość rezerwacji);
- dodatkowe moduły związane z systemami rezerwacji online (systemy dla klientów biznesowych, systemy lojalnościowe);
- formy płatności, sposoby rozliczenia z klientem;
- bezpieczeństwo;
- integracja z systemami PMS;
- administrowanie systemem, możliwości generowania statystyk rezerwacji hotelowych.
3. Rynek hoteli w Polsce, Andrzej Szafrański, Instytut Hotelarstwa
- Charakterystyka rynku noclegowego w Polsce: liczba obiektów, rozmieszczenie, kategoryzacja, specyfika;
- Jednostki zespolonego działania w hotelarstwie, czyli sieci, hotelowe grupy kapitałowe i porozumienia marketingowe na polskim rynku hoteli;
- Sposoby prowadzenia akcji marketingowych i pozyskiwania gości przez funkcjonujące na polskim rynku grupy i pojedyncze obiekty.
4. Jak zbudować efektywną stronę internetową hotelu? Marcin Dragan, PROFITROOM
- Jak przedstawić ofertę hotelu w Internecie?;
- Funkcjonalność współczesnych stron hotelowych;
- Mechanizmy rezerwacyjne i ich integracja;
- Podejście do tworzenia projektu graficznego;
- Nowoczesne technologie wykonania stron;
- Kontrola jakości wykonania;
- Promocja i analiza skuteczności strony.
5. Strategia marketingowa hoteli w Internecie, Jacek Piasta, Instytut Hotelarstwa
- Wizytówka hotelu czy kanał komunikacji – rola i kluczowe elementy skutecznej strony www;
- Internetowe ścieżki dotarcia z ofertą do klienta – koszty a korzyści;
- Strona www a revenue management w kontekście typu, wielkości i lokalizacji hotelu.
6. Profesjonalne stosowanie systemów IT przy określaniu funkcji usługowych hoteli i obiektów turystycznych – na etapie ich projektowania, Piotr Szpytma, Micros-Fidelio
7. Ochrona danych osobowych klientów. Odpowiedzialność związana z przetwarzaniem danych osobowych, dr Grzegorz Sibiga, Instytut nauk Prawnych PAN
- Podstawy prawne ochrony danych osobowych;
- Rodzaje danych osobowych przetwarzanych w usługach turystycznych;
- Podstawowe obowiązki zakresie ochrony danych osobowych;
- Zabezpieczenie danych osobowych.
Koszt udziału jednej osoby:
- 420 zł + 22% VAT – zgłoszenia do 11 marca dla przedstawicieli hoteli, SPA, ośrodków wypoczynkowych, biur podróży;
- 550 zł + 22% VAT – zgłoszenia od 12 marca dla przedstawicieli hoteli, SPA, ośrodków wypoczynkowych, biur podróży;
- 900 zł + 22% VAT – dla przedstawicieli firm z sektora IT.
Powyższy koszt obejmuje: udział w obradach, materiały konferencyjne, poczęstunek w przerwie w obradach.
Formularz zgłoszeniowy: www.centrumpr.com.pl/formularz_hotele.pdf
Organizator: Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o.,
Kontakt: [email protected]
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.