Czy już w przyszłym roku na rynku zadebiutuje smartfon firma Amazon? Tego właśnie należy się spodziewać, przekonują analitycy Citigroup.
Mark Mahaney i Kevin Chang, analitycy Citigroup, „monitorują łańcuchy zaopatrzeniowe w Azji”. Opierając się na zdobytych informacjach są przekonani, że już w przyszłym roku (najpewniej w czwartym kwartale) na rynku smartfonów pojawi się nowy gracz. Amazon może wypuścić własny telefon (pod marką Kindle?), którego produkcja kosztować ma ok. 150-170 dolarów, a firma będzie sprzedawać go zapewne blisko lub nieco poniżej tej kwoty, podobnie jak w przypadku tabletu Kindle Fire i czytnika Kindle 4. Nie wiemy jednak nic o specyfikacji urządzenia oraz wykorzystywanym systemie operacyjnym.
Amazon pracować ma obecnie z grupą Foxconn International Holdings nad projektem urządzenia. Telefon ma być produkowany przez spółkę TMS, która wytwarza inne urządzenia amerykańskiej firmy.
Warto dodać, że przewidywania analityków Citigroup odnośnie działań firmy Amazon już raz się sprawdziły. W maju Mark Mahaney słusznie prognozował pojawianie się pod koniec roku czytnika Kindle kosztującego mniej niż 100 dolarów.
Wprowadzenie telefonu marki Kindle nie byłoby dużym zaskoczeniem. Po ogromnym sukcesie czytników e-booków oraz dużym zainteresowaniu tabletem Fire, smartfon wydaje się kolejnym logicznym krokiem rozwoju i ekspansji działań firmy.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.