Od 28 lipca br. Domo, pierwszy polski kanał poświęcony urządzaniu wnętrz, architekturze i ogrodom, dołączy do oferty sieci kablowej UPC. Domo będzie dostępne dla abonentów Pakietu Pełnego telewizji analogowej oraz pakietów Select i Max oferty cyfrowej.
Dzięki porozumieniu z UPC, Domo poszerzy swój zasięg, docierając łącznie do ponad dwóch milionów gospodarstw domowych – abonentów CYFRY+ i sieci kablowych.
„Jesteśmy dumni, że tuż przed pierwszą rocznicą powstania Domo, którą obchodzić będziemy we wrześniu, możemy pochwalić się tak dobrą dynamiką sprzedaży. W ostatnich tygodniach poszerzyliśmy dystrybucję o znaczące sieci kablowe i prowadzimy rozmowy z kolejnymi partnerami” – mówi Malgorzata Seck, Dyrektor Zarządzająca kanałami Domo i Kuchnia.tv.
Domo to kanał przedstawiający inspiracje dla domu i ogrodu. W ofercie stacji znajdują się programy poradnikowe, filmy dokumentalne, programy rozrywkowe i reality oraz filmy i serie fabularne, których tematem przewodnim jest architektura, urządzanie wnętrz i ogrodnictwo. Domo od momentu uruchomienia we wrześniu 2008 powiększa swój zasięg. Producentem i nadawcą kanału jest CANAL+ Cyfrowy Sp. z o.o.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.